Gå til innhold

Klarer ikke å endre kroppen min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

65 kg i Beinpress? Der kan du vel klare å øke? Det er jo ikke noe særlig mye. 

Anonymkode: 0905c...9c1

Klarer ikke mer enn det akkurat nå. Synes det er svintungt. "Sleden" kommer i tillegg da. Aner ikke hva den kan veie.

Anonymkode: bd610...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.7.2017 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Jeg trener styrke 3-4 ganger per uke. Har mye forskjellige øvelser, kan jo nevne sist trening som et eksempel da: situps 3x40, mageøvelse med kabel (sitter på kne med kabel bak nakken og bøyer overkroppen ned 3x15, skulderhev med vekt 3x15, nedtrekk 3x8-10, biceps 3x10, beinpress 3x8, armhev foran 3x10, armhev til siden 3x10, stående roing med vektstang 3x10, knebøy med kabel 3x15

tror jeg fikk med alle øvelsene nå. Er ikke sikker på at alle har riktig navn dog. Bruker en god del vekt på alle øvelsene bortsett fra  skulderhev da jeg har problemer med en skulder g må prøve meg forsikrig fram. 

De dagene jeg ikke trener styrke går jeg tur minimum 5km enten langs veien eller i skogen. Jogger sjelden da jeg får vondt i skuldrene og ryggen av det. 

Kunne tenke meg kropp som Denice Moberg eller Hanna Oberg på insta, men det er nok ikke helt oppnåelig. Men hvertfall at magen hadde blitt så flat at en ser at det er magemuskler under der. 

Man kan ikke punktforbrenne... Så 1000 situps vil ikke gi deg en slankere midje eller 6pac. 

Kjør tunge baseøvelser. Knebøy med stang, sumo markløft, utfall med vekter, frontbøy mm. 

Om du vil oppnå resultater, spis RIKTIG (både mtp mengde og innhold) bør få deg en riktig makro fordeling :) 

lykke til :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke mer enn det akkurat nå. Synes det er svintungt. "Sleden" kommer i tillegg da. Aner ikke hva den kan veie.

Hvis du legger på vekt selv kan de tyngste jeg ha trent med i beinpress ligge på 50 kg, 115 kg vil da ikke være så ille. Kun 65 kg derimot vil være rart mtp at du løfter greit i de andre øvelsene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Nå er ikke jeg noen ekspert innen styrketrening, men har trent regelmessig 3-4 ganger i uken nå i 11 uker, og ser allerede forskjell på kroppen. Jeg ville ha gått ned på antall reps og heller øke vekten på øvelsene dine, og kanskje få inn mer benøvelser, gående eller bulgarske utfall for eks. Høyrep er bra for muskelutholdenheten men gjør lite for å forme kroppen. Tyngre styrke øker også forbrenningen. Prøv å kjør 4-6 rep innimellom, ikke hver gang, men kanskje 1 gang i uken? Også ville jeg ha fått hjelp til å få satt opp et program som passer deg ift skulder hvis du ikke allerede har gjort det. 

Jeg kjører tunge baseøvelser 2 ganger i uken og har økt mye på bare disse få ukene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2017 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Jeg trener og trener men kroppen min ser akkurat lik ut som for et år siden. Er blitt sterkere, men det synes overhodet ikke. Har tatt bilder i samme posisjon og samme bikini, men det er akkurat likt. Ligger på 80cm rundt livet (2 cm over navlen), og det er visst sånn jeg skal se ut.... 

synes ikke jeg spiser for mye heller. Det er vel helgene med litt snop og usunn mat som er problemet. 

Er det man kaller tynnfeit tror jeg.... 

hva kan jeg gjøre for å endre på det?

Hvis du er 80 cm rundt livet, så er du ikke tynnfeit, da er du lubben/feit.

Anonymkode: 523fe...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2017 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Jeg trener og trener men kroppen min ser akkurat lik ut som for et år siden. Er blitt sterkere, men det synes overhodet ikke. Har tatt bilder i samme posisjon og samme bikini, men det er akkurat likt. Ligger på 80cm rundt livet (2 cm over navlen), og det er visst sånn jeg skal se ut.... 

synes ikke jeg spiser for mye heller. Det er vel helgene med litt snop og usunn mat som er problemet. 

Er det man kaller tynnfeit tror jeg.... 

hva kan jeg gjøre for å endre på det?

De jentene du nevner er jo pakket av muskler. Da må du trene mer målrettet mot muskler og øke protein inntaket ditt tror jeg. Søk etter Krissy cela på YouTube for tips. Eller søk etter #strongbodymat på Instagram. 

Anonymkode: 82232...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...