Gå til innhold

Prestasjonsangst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt ei jente og har overnattet hos henne to ganger. Begge gangene har sex ligget i kortene, men dette har blitt avbrutt av et tilbakevendende problem. Vi starter med et forholdsvis langt forspill, men hver gang vi skal ta steget videre mister jeg fullstendig fokus og ereksjon. Vi har derfor ikke hatt sex ennå. Jeg føler derfor at jeg skuffer henne noe voldsomt, men jeg forsøker å gjøre opp for det med bruk av hender og tunge. Hun er heldigvis veldig tålmodig med meg og har sagt at hun vil fortsette å møte meg. Det bør nevnes at jeg er 28 år og har veldig lite seksuell erfaring.

Jeg har ikke noe problem med tenning på egenhånd, så i mitt hode er det soleklart at det er prestasjonsangsten som ødelegger. Og ja, jeg har prata med jenta om dette, samt forklart at dette er nytt og skremmende for meg. Selvfølgelig er jeg redd for å ikke prestere! Noen som har noe råd eller tilsvarende erfaringer? Eventuelt, hvor langt skal det gå før jeg oppsøker profesjonell hjelp?

Anonymkode: 353f8...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde det slik de første to-tre månedene med dama mi. Det ble for viktig.  Dere må ta tiden til hjelp, og begge må få forståelsen av at dette ikke er viktig. Kos dere og slapp av oppi senga, og la tryllestaven selv bestemme når magien skal komme.

Dersom du vil ha litt ekstra testosteron (jeg tror ikke det er der proplemet sitter, men oppi hodet), så kjør på med mer trening av de store muskelgruppene, som f.eks lårene.

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe problem med tenning på egenhånd, så i mitt hode er det soleklart at det er prestasjonsangsten som ødelegger.

Anonymkode: 353f8...5b0

Så da vet du hvor problemet ligger. Det er alltid en forutsetning for å komme videre.

Jeg vet det er politisk ukorrekt, men tror du at du først og fremst kan konsentrere deg om din egen nytelse? Å ta fokuset bort fra den andre kan medføre at begge får økt nytelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...