AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg liker å baksnakke henne og være nedlatende mot henne. Jeg føler meg bedre da. Grunnen til at jeg gjør det, er fordi at jeg har hatt det vannskeligt tidligere i livet og da føler jeg meg bedre når jeg rakker ned på min svigermor. Er dette noe jeg bør fortsette med? Anonymkode: 8609e...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Hun er en kjempegod dame med mye varme og godhet i seg. Men jeg føler at jeg likevel må rakke ned på henne. Anonymkode: 8609e...0a4
Gjest Uhumskheter Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 Inviter henne med på en softis i sola isteden.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #10 Skrevet 6. juli 2017 Om du nedsnakker henne, så er det noe du er vant til fra før. Ikke det eneste menneske du nedsnakker Sånne som deg,vil folk skygge unna. De vil ikke stole på deg. Føler du deg virkelig bedre etter å ha vært bedriten? Det er kun en kortvarig lykkefølelse. Anonymkode: c1e7f...66e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #11 Skrevet 6. juli 2017 Bruker du å prate drit om henne før eller etter du kjefter på kioskansatte som er tomme for softis? Eller er det kanskje svigermor som selger softis? Anonymkode: 8a3c6...878
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #12 Skrevet 6. juli 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du nedsnakker henne, så er det noe du er vant til fra før. Ikke det eneste menneske du nedsnakker Sånne som deg,vil folk skygge unna. De vil ikke stole på deg. Føler du deg virkelig bedre etter å ha vært bedriten? Det er kun en kortvarig lykkefølelse. Anonymkode: c1e7f...66e Det er bare det at jeg føler meg bedre etter jeg har nedsnakket henne. Anonymkode: 8609e...0a4
Anglofil Skrevet 7. juli 2017 #13 Skrevet 7. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå