AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 En jeg har datet ba om for noen dager siden om litt avstand. Han trengte å tenke litt og på oss.. Jeg er hodestups forelsket og har helt angst av hva utfallet blir.. jeg har måtte slette sosiale medier for å ikke følge med på hva han driver med men fremdeles må jeg ta meg selv i å ikke sende han en meld eller ringe han. Han har bedt om avstand og det skal han få.. Hvordan har dere opplevd en slik situasjon? Når er det greit å sende en melding? Nå har det gått fem dagers og jeg er redd han ikke tror jeg ikke vil kjempe for oss hvis jeg ikke sender han en meld. Samtidig så har han bedt om avstand og kanskje det å sende en meld gjør vondt verre... noen råd til en fortvilet dame? Hilsen j31 Anonymkode: 2374a...48c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Jeg har ikke opplevd akkurat det samme selv, men jeg har hatt et fysisk forhold/datet en fyr i 8 mnd. I utgangspunktet har det ikke blitt mer pga jeg ikke ville ha noe seriøst. Vi har ikke snakket om det på mange mnd, og jeg synes forsåvidt situasjonen er grei. Men jeg klarer ikke skjønne om jeg begynner få følelser, om jeg bare er glad i oppmerksomheten eller hva. Så jeg vurderer nå å be om en pause for at jeg skal få hodet mitt på plass. Tenker at å ikke ha kontakt en stund vil gi meg svar på dette. Da må det i såfall bli helt pause, uten meldinger. Kanskje en hvordan går det sms etter 2 uker eller noe hadde vært ok da. Jeg vet jo ikke hva han vil heller men må for min egen del finne ut hva jeg egentlig føler. Kanskje det er sånn med din fyr også, at han må ha avstand for å kjenne på hva han egentlig føler. Så ikke send sms riktig enda i allefall. Anonymkode: 4e070...250 5
Gjest NotNaomi Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 All min sympati. Vel,jeg fikk høre i ettertid at jeg burde kjempet mer. Jeg lot ham bare gå. Det er som jeg er. Å kjempe er nok lurt iblant det. Men da bør en vite hva en kjemper for :-)
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 27 minutter siden, NotNaomi skrev: All min sympati. Vel,jeg fikk høre i ettertid at jeg burde kjempet mer. Jeg lot ham bare gå. Det er som jeg er. Å kjempe er nok lurt iblant det. Men da bør en vite hva en kjemper for :-) Takk for gode svar.. Er vanskelig å vite hva som er riktig. Har gått fem dager nå uten kontakt. Vurderer å sende han en meld til uken.. Anonymkode: 2374a...48c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Synes at du godt kan sende han en melding til uken. Det er urimelig av han å kreve at du bare skal gå og vente for lenge. Du gjør rett i å ta kontakt da, og hvis han da er negativ bør du kutte han helt. Ikke la han holde deg på vent noe lenger enn det han gjør nå. Anonymkode: 418b6...3ff 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes at du godt kan sende han en melding til uken. Det er urimelig av han å kreve at du bare skal gå og vente for lenge. Du gjør rett i å ta kontakt da, og hvis han da er negativ bør du kutte han helt. Ikke la han holde deg på vent noe lenger enn det han gjør nå. Anonymkode: 418b6...3ff Hva burde jeg skrive da? Om vi skal treffes? At jeg tenker på han? Om han har det fint?... Anonymkode: 2374a...48c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva burde jeg skrive da? Om vi skal treffes? At jeg tenker på han? Om han har det fint?... Anonymkode: 2374a...48c Bare skriv "håper du har det bra. Tenker på deg". Ikke still han noen spørsmål. Ikke krev noe av han. Men bare si ifra at du tenker på han og er der. Ikke noe mer komplisert enn som så og som sagt ikke noe krav eller ønsker. Da føler han seg ikke pressa til å svare, men vil da så klart svare om han bryr seg om deg. Anonymkode: 9c8f5...301 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #8 Skrevet 6. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare skriv "håper du har det bra. Tenker på deg". Ikke still han noen spørsmål. Ikke krev noe av han. Men bare si ifra at du tenker på han og er der. Ikke noe mer komplisert enn som så og som sagt ikke noe krav eller ønsker. Da føler han seg ikke pressa til å svare, men vil da så klart svare om han bryr seg om deg. Anonymkode: 9c8f5...301 Tusen takk. Setter veldig pris på svarene❤️ Anonymkode: 2374a...48c 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 Ikke send noen melding. Hvis han ikke svarer, eller svarer kjølig vil du bare får det verre. Handle som om du er dumpa: mao, date andre, hold deg opptatt og la han seile sin egen sjø. Menn har en lei tendens til å bli høy på seg selv av at noen liker dem, og en lei tendens til å ikke se verdien i kvinner før de virker utenfor rekkevidde. Så gå utenfor rekkevidde, eller lag en illusjon av at du er utenfor rekkevide. Anonymkode: 91fed...55b 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #10 Skrevet 6. juli 2017 Jeg ville heller aldri sendt noen melding i TS sitt tilfelle - eller kanskje etter to-tre måneder bare for å være heeeelt sikker. Ts, du er blitt dumpa. Han har deg bare som sikkerhetsnett i fall han skulke savne deg. Hvordan skal han savne deg når han vet han har deg? Ligg unna. Anonymkode: 695cd...f49 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #11 Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville heller aldri sendt noen melding i TS sitt tilfelle - eller kanskje etter to-tre måneder bare for å være heeeelt sikker. Ts, du er blitt dumpa. Han har deg bare som sikkerhetsnett i fall han skulke savne deg. Hvordan skal han savne deg når han vet han har deg? Ligg unna. Anonymkode: 695cd...f49 To-tre mnd?! Orker ikke vente i uvisshet så lenge. Sender en melding til uken.. Selvom jeg vet han har dumpet meg så lever det et mikroskopisk håp inne i meg.. Fælt, i know... Anonymkode: 2374a...48c 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #12 Skrevet 6. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: To-tre mnd?! Orker ikke vente i uvisshet så lenge. Sender en melding til uken.. Selvom jeg vet han har dumpet meg så lever det et mikroskopisk håp inne i meg.. Fælt, i know... Anonymkode: 2374a...48c Ja du kan godt sende en melding neste uke. Uten å pushe men mest for å kjenne på temperaturen. Har han gått så bør han si det til deg. Ikke la deg gå og vente. Men la han få tenketid. Noen menn må ha det om det blir litt voldsomt. Anonymkode: 9c8f5...301 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #13 Skrevet 6. juli 2017 For din egen selvrespekt sin skyld skal du ikke bare sitte med hendene i fanget og vente. Det skal du fortelle ham også. Om noen få,dager sender du en melding og ber om et tidspunkt der du får avklart hva han vil. To uker er max. Venter du lenger sier du indirekte at det er helt greit å behandle deg respektøst. Jeg har null forståelse for at folk skal ha pauser når det gjelder å bli eller gå i et forhold. En ting er det hvis man har personlige problemer, da kan avstand til å pleie seg selv være OK, men bare tull å holde avstand dersom det er forholdet som står på spill. Forhold må jobbes med, en part kan ikke selv finne løsningen mens den andre venter. Anonymkode: 909ce...5e7 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #14 Skrevet 6. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: For din egen selvrespekt sin skyld skal du ikke bare sitte med hendene i fanget og vente. Det skal du fortelle ham også. Om noen få,dager sender du en melding og ber om et tidspunkt der du får avklart hva han vil. To uker er max. Venter du lenger sier du indirekte at det er helt greit å behandle deg respektøst. Jeg har null forståelse for at folk skal ha pauser når det gjelder å bli eller gå i et forhold. En ting er det hvis man har personlige problemer, da kan avstand til å pleie seg selv være OK, men bare tull å holde avstand dersom det er forholdet som står på spill. Forhold må jobbes med, en part kan ikke selv finne løsningen mens den andre venter. Anonymkode: 909ce...5e7 Tusen takk. Er akkurat det jeg tenker men har ikke klart å få det ut i ord.. Takk alle snille her inne som svarer meg. Anonymkode: 2374a...48c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #15 Skrevet 6. juli 2017 Dere er ikke sammen men han ber om pause??!! Dump dritten. Han liker deg ikke og dette gjør han bare fordi det er mer "sensitivt". Ha selvrespekt nok å dump han før han dumper deg. Anonymkode: 9c405...d09 1
Sillyline Skrevet 6. juli 2017 #16 Skrevet 6. juli 2017 Trekk pusten dypt ned, og pust rolig ut. Gjenta prosessen. Blir det ikke dere to, er det ikke verdens undergang selv om det kanskje føles slik nå. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men du har tross alt klart å leve i mange år uten ham, og det kommer til å gå fint. Dere er jo ikke sammen en gang! Dersom du kjenner på slike intense følelser allerede før dere har blitt sammen, og du har vist det for ham, kan det hende at han har blitt skremt av det? 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #17 Skrevet 7. juli 2017 Jeg kan sympatisere med han fyren som trenger avstand... Alt snakk om følelser får magen min til å vrenge seg, selv om jeg egentlig liker personen. Hvis jeg får meldinger i hytt og gevær uten noe praktisk innhold føler jeg meg stresset og trengt opp i et hjørne. Mitt tips er å sende en melding med et konkret spørsmål eller forslag, f.eks: "Lyst til å bli med på den konserten?" litt sånn avslappet og vennskapelig. For guds skyld IKKE skriv "tenker på deg", "hvordan går det med deg?" etc... Da kan du liksågådt løpe etter ham med brudebuketten. Anonymkode: 4a286...059 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #18 Skrevet 8. juli 2017 På 6.7.2017 den 14.19, AnonymBruker skrev: En jeg har datet ba om for noen dager siden om litt avstand. Han trengte å tenke litt og på oss.. Jeg er hodestups forelsket og har helt angst av hva utfallet blir.. jeg har måtte slette sosiale medier for å ikke følge med på hva han driver med men fremdeles må jeg ta meg selv i å ikke sende han en meld eller ringe han. Han har bedt om avstand og det skal han få.. Hvordan har dere opplevd en slik situasjon? Når er det greit å sende en melding? Nå har det gått fem dagers og jeg er redd han ikke tror jeg ikke vil kjempe for oss hvis jeg ikke sender han en meld. Samtidig så har han bedt om avstand og kanskje det å sende en meld gjør vondt verre... noen råd til en fortvilet dame? Hilsen j31 Anonymkode: 2374a...48c Send han denne meldingen: Hei. Jeg har hatt det kjempe trivelig med deg og jeg har tenkt litt på det. Jeg trenger å date noen som liker meg og ikke bruker meg for å gjøre hverdagen lettere når det blir ensomt. håper du får en fin sommer☺️ Hvis du sender denne meldingen skal jeg love deg det blir fart på sakene hvis han ikke vil miste deg. Tør å sett en standard for hva du fortjener og aksepterer å ikke la han bestemme over ditt liv! Anonymkode: 2ffc0...6fe
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #19 Skrevet 8. juli 2017 På 6.7.2017 den 19.28, AnonymBruker skrev: Bare skriv "håper du har det bra. Tenker på deg". Ikke still han noen spørsmål. Ikke krev noe av han. Men bare si ifra at du tenker på han og er der. Ikke noe mer komplisert enn som så og som sagt ikke noe krav eller ønsker. Da føler han seg ikke pressa til å svare, men vil da så klart svare om han bryr seg om deg. Anonymkode: 9c8f5...301 Hva?? Ikke krev noe av han? Blir så irritert på sånt tull! Krev..du får det du fortjener! Vi jenter er så dumme noen ganger🙄 Anonymkode: 2ffc0...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #20 Skrevet 9. juli 2017 Takk for råd alle sammen. Han sendte meg faktisk melding i går om at han ønsket å prate med meg til uken. Har ikke svart.. Har lyst til å møtes men samtidig.. Han trengte avstand og er en uke nok? Hva om han plutselig vil ha pause igjen om 4mnd? Jeg er ikle sterk nok psykisk til å gå gjennom dette igjen. Anonymkode: 2374a...48c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå