Gå til innhold

Hvor lenge før bryllupet kjøpte du brudekjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet en jeg liker veldig godt, og som jeg tror kan være "the dress", men det er enda over et halvt år til bryllupet. Burde jeg vente og se om det dukker opp noe annet? Kjipt å kjøpe kjole for så å oppdage en man liker enda bedre etterpå...

Anonymkode: e4c74...432

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange kjolemerker og brudesalonger opererer med leveringstid på mellom 3 og 6 måneder, så du er på ingen måte tidlig ute.

Slutt å se på kjoler med en gang du har kjøpt, prøv å unngå det så mye du kan. Nesten alle opplever å være usikker på om man har tatt det rette valget, men du må bare stole på at du har gjort det :) 

Lykke til!

Anonymkode: 4dea0...aed

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte i mai i år, og skal gifte oss juli 2018 ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte min 3 dager før jeg gifta meg.

Den sto utstilt i et vindu og bare skrek navnet mitt, så jeg trasket inn og kjøpte den. De måtte justere litt og jeg hentet den 1 time før vi gifta oss.

Anonymkode: 5d6f0...373

Skrevet

Kjøpte 6 mnd før bryllupet, og fikk den bare 1 mnd før pga leveringstid, så syns ikke du er for tidlig ute :) 

Skrevet

Et år før bryllupet... og et halv år før han fridde. :laugh: Jeg visste hvilken type som kler meg best, men det er ikke en type som man ser noe særlig i butikkene lenger, så da jeg fant en som passet, kjøpte jeg bare den. Kjempefornøyd!!!

Skrevet

Jeg kjøpte min 2,5 mnd før.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte 1 år og 3 mnd før. Heldigvis, for den var ikke klar før en uke før!

Anonymkode: 20ba6...0d9

• Liker 1
Skrevet

6 mnd før, fikk beskjed om at jeg var sent ute. Fikk den en mnd før bryllupet, og den trengte ingen tilpasninger.

AnonymBruker
Skrevet

9 måneder før. 

Anonymkode: db74e...f49

Gjest lurerpåmasse
Skrevet

Hmm nå må jeg tenke, 7 år tilbake, vi bestemte oss for å gifte oss 27 mars, forlovet oss den 1 april, fant kjole den  27 mai og giftet oss den 5 juni samme år

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, lurerpåmasse skrev:

vi bestemte oss for å gifte oss 27 mars, forlovet oss den 1 april, 

Det der skjønner jeg ikke. Har man bestemt seg for å gifte seg er man per definisjon forlovet. Ganske merkelig å så sette en annen forlovelsesdato i tillegg.

Anonymkode: 9158e...317

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte ikke brudekjole. Gikk i drakt

Anonymkode: 1c68a...9ca

Skrevet

Ett år og åtte måneder før :) 

• 2 uker senere...
Gjest lurerpåmasse
Skrevet
På 11.7.2017 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Det der skjønner jeg ikke. Har man bestemt seg for å gifte seg er man per definisjon forlovet. Ganske merkelig å så sette en annen forlovelsesdato i tillegg.

Anonymkode: 9158e...317

Beklager men jeg skal forklare det. Saken er den at han fridde mens vi kjørte bil , men vi var enige om at vi ville gjøre det skikkelig, så derfor inviterte vi til selskap /  fest men 140 av våre venner og familie, hvor vi offisielt   forlovet oss.

Hvis du lurer på hvor mange vi var i bryllupet siden vi var 140 i det selskapet var svaret 350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...