mannemeg Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Hvordan fortalte dere det til familien deres at dere hadde en/ei på vei? Har lyst til å gjøre det på en litt ekstra spesiell måte, men har ikke så mye penger
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Det trenger da ikke være dyrt. Jeg kjøpte inn garn og oppskrift på babyklær, og ga til min mor. (men det er fort litt dyrt). Min søster ga hver besteforelder en kopp med "verdens beste bestemor/far". Sånne får man kjempebillig. Med nr 2 kjøpte hun bare en "Jeg skal bli storesøster" t-skjorte til eldstemann og kledde på i familieselskap. Anonymkode: 71629...5c0
mannemeg Skrevet 6. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trenger da ikke være dyrt. Jeg kjøpte inn garn og oppskrift på babyklær, og ga til min mor. (men det er fort litt dyrt). Min søster ga hver besteforelder en kopp med "verdens beste bestemor/far". Sånne får man kjempebillig. Med nr 2 kjøpte hun bare en "Jeg skal bli storesøster" t-skjorte til eldstemann og kledde på i familieselskap. Anonymkode: 71629...5c0 Har litt lyst til å pakke inn lapp som det står "Til farmor og farfar" (eller den tittelen det skulle være) sammen med en smokk, kanskje også et bilde av graviditetstesten også. men da blir det 6 smokker - vet ikke hva det koster jeg, men... Lapper, innpaking og eventuelt bilde kan ordnes gratis hjemme så det er kun smokker som kommer til å koste. Hørte det er billigst på dagligvarebutikker, men vet fotrsatt ikke prisen
Simbyxor Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Hva med å kjøpe smekker fra nameit, som du gir til dem? Har sett med både bestemor/mormor og bestefar osv
mannemeg Skrevet 6. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2017 3 minutter siden, Simbyxor skrev: Hva med å kjøpe smekker fra nameit, som du gir til dem? Har sett med både bestemor/mormor og bestefar osv Det hørtes kos ut 1
Simbyxor Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, mannemeg skrev: Det hørtes kos ut Veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå