Gå til innhold

Psykisk dårlig av snus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Det er en selvfølge at en blir dårlig av snus og jeg er klar over at jeg heller burde slutte, men jeg lurer allikevel.

Morgenens første snus blir jeg dårlig i kroppen. I noen minutter føler jeg meg dårlig i psyken og føler meg rar i kroppen, så gir det seg etter noen minutter, for resten av dagen. 

Er det noen som har opplevd det samme og er det noen som har peiling på hva i all verden det er?

Anonymkode: 881c1...69b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden fortsetter du å snuse når det virker så ubehagelig? Prøvde snus én gang, og det var helt forferdelig ubehagelig! Etter den ene gangen blir jeg uvell bare jeg ser/lukter snus... Kan ikke skjønne at folk fortsetter selv når det er så ubehagelig?

Anonymkode: cbf1c...fa9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fortsetter fordi dette begynte å skje et år etter jeg begynte, og det her hender i perioder og varer max 5 min. Allikevel ubehagelig og har et sterkt ønske om å begynne slutteprosessen snart. Lurer bare på om flere har erfaring med det og evt hva grunnen for det er. Har ikke hørt om andre...

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med snusen. Du risikerer å få etset bort tannkjøttet og mister tenner

Snus.jpg

Anonymkode: 8ac58...f5f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Det er en selvfølge at en blir dårlig av snus og jeg er klar over at jeg heller burde slutte, men jeg lurer allikevel.

Morgenens første snus blir jeg dårlig i kroppen. I noen minutter føler jeg meg dårlig i psyken og føler meg rar i kroppen, så gir det seg etter noen minutter, for resten av dagen. 

Er det noen som har opplevd det samme og er det noen som har peiling på hva i all verden det er?

Bruk heller Oliver twist. Bivirkninga der er at du må drite hele tia. Husker jeg skulle montere en varmepumpe hos en kunde. Så kjente jeg trøkket fra fua. Helvete å jeg dreit hos den ukjente kunden. Pga av den jævla Oliver twisten. Knallstas!

• Liker 1
Skrevet

Prøv å vent til utpå kvelden med å ta snus. Å ta det til frokost eller tidlig på dagen i det hele tatt gjør nemlig meg dårlig og. Jeg tar det helst ikke før etter kl 17. Og da er delbar behagelig. Og bruk Epok eller Omnia. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...