Gå til innhold

Er onklp singel?

Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Leste en artikkel fra januar 2016 hvor det stod han hadde dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, O.G. skrev:

Tror han er gift, gitt.

Kan jeg spørre hvor du har lest det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym-bruker skrev:

Kan jeg spørre hvor du har lest det?

Det husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han er gift, men han hadde hvertfall kjæreste for et par år siden. Har ikke hørt noe om at det er slutt, og det finnes fremdeles bilder av dem på instagram sammen som de ikke har sletta. Så vil anta han fremdeles er sammen med henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Han hadde kjæreste for noen år siden, men om de forsatt er sammen vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har dame selv om man ikke alltid skulle tro det. Og de skal ha barn sammen også nå. Og han som snakka så høyt om at han ikke syntes noe om folk som fikk barn før de hadde alt på stell. Håper han får fiksa opp i rus og angstproblematikken sin.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, katee skrev:

Han har dame selv om man ikke alltid skulle tro det. Og de skal ha barn sammen også nå. Og han som snakka så høyt om at han ikke syntes noe om folk som fikk barn før de hadde alt på stell. Håper han får fiksa opp i rus og angstproblematikken sin.

Fiksa opp i angstproblematikken sin? Rus er nå en ting. Det bør absolutt fikses opp i. Angst er vel noe man som regel ikke kan fikse 100%, men man kan da bli en god forelder likevel?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Fiksa opp i angstproblematikken sin? Rus er nå en ting. Det bør absolutt fikses opp i. Angst er vel noe man som regel ikke kan fikse 100%, men man kan da bli en god forelder likevel?

Jeg har angst, men det er to ting i livet jeg vet jeg mestrer godt og som jeg har null angst for: jobben min som lærer og rollen min som mamma. Alle rundt meg er enige, at jeg er en flink mamma :-)  

Så ja, man kan fint være en god forelder til tross for at man har angst :) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, katee skrev:

Oi, skal han bli far? Hvor har du hørt det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber med seg selv på flere nivå. Så et intervju med han nå i somner. Kjæresten har han vært sammen med i mange år. Hun vet hvem og hva han er.  Mannen er blitt eldre. 

Ønsker han alt godt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...