Gjest Anonym l Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 Jeg skal bli innlagt. Jeg søkte litt her på internett og fant ut at den posten jeg skal inn på er for mennesker med psykose. Men jeg har angst og depresjoner, det har de sagt mange ganger. Så nå skjønner jeg ingenting.? De spør hele tiden om jeg er redd for noen mennesker skal le av meg, gjøre meg noe vondt, mobbe meg ol. Men jeg tror ikke at noen skal gjøre meg noe vondt. Jeg har sagt at jeg er redd for dette, men jeg tror ikke at noen skal gjøre meg noe vondt. Og nå tror de at jeg tror andre skal gjøre meg noe vondt. Jeg er bare skeptisk til andre mennesker fordi jeg har hatt en klasse opp gjennom årene som mobbet meg i tolv år? Hvorfor tror de jeg er psykotisk da? Jeg har lest at de med psykose og de som er paranoide personlighetsforstyrrelse tror at andre skal gjøre dem noe vondt.? Men jeg skjønner jo ikke så mye nå når de ikke forteller meg hva de tror feiler meg? Jeg blir bare enda mere forvirra nå? Også tør jeg ikke å spørre heller..
Tusenfryd Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Det er klart du må spørre! De de tror er sikkert utfra det du har sagt, vist el. Jeg vet ikke noe om dette - men her inne er det ingen som kan gi deg konkret svar - dessverre.
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 LITT drøyt å kalle deg psykotisk ut av dette da. Har en venn som er psykotisk og han er ikke akkuratt i stand til å skrive et fornuftig innlegg på et forum for å si det sånn :-? Spør du
AUF Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 hvilken avdeling er det da? (hva heter den...) det er ofte de legger inn folk der først, for å observere og utelukke ting. du kommer deg nok fort derfra, og overføres til en annen avdeling Du er jo frivillig innlagt??
Melon Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Selvfølgelig må du spørre! Hvis du vil vite det, da...
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Det er nok forskjell på folk med psykose og deg som har angst og depresjoner, ja. Men psykose er også et veldig vidt samlebegrep, så du trenger ikke i første omgang bekymre deg for at de har feiltolket deg eller gitt deg feil diagnose. Ellers er det nok som andre her sier, at du skal på en mottakspost hvor du utredes nærmere. Kan godt hende dette er den eneste posten stedet du skal på har for å ta i mot folk. Men jeg synes godt du kunne fått bedre/klarere beskjed av behandlerne - man vil jo gjerne vite hva som skjer, liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå