AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Hei! Har hatt 3 uker ferie, hvor jeg har vært hjemme. Men under hele denne ferien, har naboen gravd og kuttet opp stein og bråket skikkelig. Har våknet opp av støyen dems hver morgen 07 og de avslutter rundt 19-21 hver kveld unntatt helger.. naboene selv har reist bort, så er bare graverne osv som jobber der. Har ikke mottatt noe nabovarsel eller noe. Er utrolig kjipt å få ødelagt ferien sin på den måten. Er slitsomt å høre på den støyen hele dagen, da Hagen vår grenser til der de graver. Jeg hadde planlagt å bare være hjemme og slappe av i ferien. Men den er nå ødelagt med konstant støy er det noen råd om hva man kan gjøre Anonymkode: f5977...304
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Er jo litt sent å gjøre noe nå dersom ferien din er over. Om du hadde tatt kontakt med arbeiderne i starten av ferien kunne du spurt hvor lenge de kommer til å holde på og hadde dermed tatt et valg om å reise bort. Ellers kan du gi beskjed til naboene når de kommer hjem at du hadde satt pris på å få nabovarsel på forhånd neste gang de skal ha støyende arbeidere hos seg over en lengre periode. At de jobber til 19-21 er de vel i sin fulle rett til og det kan jo være en fordel fordi de da blir raskere ferdig. Anonymkode: e1c87...d77 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 har ikke noe mulighet å reise bort.. Men takk for svar! Anonymkode: f5977...304
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 Fullstendig lovlig og innafor å holde på fra kl. 7-21, men vanlig folkeskikk ville vel vært å si fra til dere om hva som kom til å skje. Anonymkode: e943d...0a8 4
penny_ Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Hva mener du med råd? Ferien din er jo over? Mener du at de skal erstatte de tre ukene slik at du kan ta tre nye? Ellers er jeg enig i at de burde ha sagt i fra på forhånd slik at du kunne flyttet ferien din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå