Gå til innhold

fødte,drepte og la dem i frysen.....

Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, det er galskap, men det hjelper ingenting å konstatere det. Vi har hørt det før her inne.

Jeg synes det er fryktelig synd at noen føler en skam så stor, at man tar liv for sin egen æres skyld. Hun skulle beholde fasaden, hun ville klare seg på egen hånd... når folk føler det slik, er det ikke bare henne det er noe i veien med.

Klart... hun kan neppe være ved sine fulle fem... men vi vet jo ganske sikkert ikke hele sannheten. Jeg synes også det er rart at hun fikk bare seks år, men jeg tror ikke det hadde hjulpet henne om hun fikk fler. Det er nok noe annet som må til...

Tragisk er det okkesom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt!

Men det er jo nesten bra hvis hun ble erklært frisk, for da kan hun straffes. Man får jo som kjent ikke straff hvis man er "gal".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg lurer på nå er ;

Hva tenkte hun, da hun fødte desse barna?

Hun kan jo ikke ha hatt det bra med seg selv, når hun kveler de nyfødte barna sine :(

Å skjule et svangerskap må jo være "det værste" som går an ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... alle forstår jo at den stakkars dama ikke har og har hatt det bra med seg selv...

Hun gjorde alt hun kunne for å holde på æren og fasaden sin, stakkar. Det sier jo også sitt om hvor kyniske vi mennesker kan være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

for enkelte burde det være dødsstraff. er egentlig veldig imot det, men og sette henne i fengsel er for lettvint, og hu kan jo ikke være helt mentalt frisk for og klare no sånt. men seks år er ingenting, hvis det var det hun fikk. jeg har vært borte fra KG lenge pga vanskelig svangerskap, og i august så fødte jeg en liten gutt som døde etter 23 dager, derfor har jeg mye å ta igjen her inne.

Mennesker som klarer og drepe sine egne barn, uannsett hvordan eller hvorfor, burde aldri få komme ut i samfunnet igjen. dette er jo bare min mening, men små barn er uskyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert rett. slepp henne ut, la henne få flere spedbarn hun kan drepe, stakkars lille.

hun tar jo loven i egne hender og dreper barna sine, da burde hun heller ha tatt abort. hun ønsket seg jo ikke flere barn. det kan ikke være et værre valg det, enn og drepe de og legge de i frysern etterpå.

og jeg synes ikke dødsstraff er no som burde være, men noen ganger lurer jeg alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at dama trenger noe annet enn fengselsstraff... men okei, la oss for Guds skyld drepe henne, så er vi kvitt problemet.

Hvis det hadde vært deg det klikka for, hva da?

Det er ikke alltid den enkle løsningen som er den beste, vettu. Selv om remareitan prøver å overbevise oss om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gal er hun. hun klarte faktisk og gjennomføre dette hele to ganger. hun har hatt eldre barn boende sammen med seg. det er jo noe som ikke stemmer. hva tror du vil hjelpe henne? noen timer hos psykolog. og så om noen år da dama har det godt med seg selv og er blitt normal igjen da slipper vi henne ut.

hvis hun er syk, noen hun godt kan være, hvordan tror du hun vil ha det når hun har fått hjelp og kanskje innsett hva hun har gjordt.

tror heller ikke at fengsel hjelper, dødstraff hjelper ikke det heller, da slipper hun jo og leve med konsikvensene. at hun har klart og skjule det for omgivelse i så mange år gjør at jeg er litt skeptisk til hvordan hun er. og hvordan kan du være så sikker på at hun ikke er beregnelig når hun gjør dette to ganger med flere års mellomrom.

hvis hun kan få hjelp, gi henne gjerne det. hvis hun blir "frisk" noen gang kanskje hun tar sitt eget liv, for er hun motakelig for og få inntrykk av det hun har gjordt, kanskje hun ikke klarer og leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver bare å se ting i et litt annet lys... i et samfunn finnes det jo alltid folk vi ikke liker, folk som skader andre og folk som ikke helt "passer inn". Jeg tror ikke det ville være fordelaktig å drepe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror ikke jeg heller. jeg mener ikke at vi skal drepe alle vi ikke synes at passer inn i en a-4 verden. jeg synes det er synd at enkelte stater i usa og noen andre land i verden praktiserer dødsstraff. men i noen ganske få tiller begynner jeg alikevel og lure. kanskje noen mennesker aldri vil kunne få hjelp, og kanskje den hjelpen de kan få ikke vil føre til noe posetivt. hun er ingen vanlig massemorder. hun har tatt liv av sine egne to spedbarn. jeg lurer på om hun har tenkt at det er det hun skal gjøre gjennom hele svangerskapet, i så fall vil jeg si at hun er ganske så iskald og beregnelig. og seks år, hva er det for en straff, det synes jeg er et hån ovenfor barna hennes som hun faktisk har tatt liv av.

Hva har hun tenkt når hun har lagt mat og is ned i fryseren sammen med likene til sine to små spedbarn? Kan man gi henne hjelp? jeg tviler faktisk litt. hvis hun kan få hjelp som hjelper henne, vil hun klare leve med det hun har gjordt - jeg tror ikke jeg hadde klart det. jeg har akkurat mistet et spedbarn han ble syk og kunne ikke overleve, og det er ufattelig tungt og miste et barn, så jeg klarer faktisk ikke å forstå at hun klarte og drepe to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...