Gå til innhold

Foretrekker du nye moderne møbler, eller foretrekker du gamle (antikke) møbler?

Anbefalte innlegg

Gjest The Architect
Skrevet

Personlig foretrekker jeg gamle (antikke) møbler. Jeg vil heller ha møbler fra mellom 1700 og 1900 enn møbler fra 2017. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker en god blanding, så her er det en del moderne litt maskuline møbler og en del med 100år+ gamle møbler som bryter opp. Har redesignet møbler fra 18-1900tallet og beiset de så de eldre møblene står i stil med hverandre og fargetoner med resten av interiøret. Personlig, lunt og gjennomført synes jeg. 

Endret av Miss.Whitefox
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt hatt gammeldagse møbler, så lenge de er nye og rene :)

Anonymkode: eb8bc...5f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker en kombinasjon. Vi har litt fra loppis/fretex, noe fra Finn, noe fra IKEA, noe fra Bolia og et par designerting innimellom der. Alt passer sammen i farger og stil, så jeg synes det blir en fin og personlig helhet selv om det er variert :) 

Anonymkode: c8eae...1bb

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Jeg foretrekker helst nye møbler. Skulle jeg hatt antikk møbler måtte de være veldig gamle, fra 1500 til 1800.

Endret av Catalina Culès
Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg liker antikke,men litt blanding er det her. Liker er personlig preg framfor hva som er "in" og ut :-)

AnonymBruker
Skrevet

Moderne 

Anonymkode: 4031c...e26

Skrevet

Det er både og. Jeg liker utseendet på mange antikke møbler, men de er ofte tunge og solide, og tar for mye plass. 

Skrevet

Jeg ville ikke likt å bo i et hus med BARE antikke møbler,  BARE designmøbler eller BARE moderne in-møbler.  Og slett ikke et interiør som var handlet nytt og samtidig. 

Når jeg ser meg om i huset vårt, ser jeg minner og ting med en historie, blandet med ting jeg synes er vakre.   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...