AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Regner med at en del av ha medlemmene har små barn og familie.. lurer litt på hvordan det er i forhold til bv osv?? Anonymkode: a97ce...df1
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Det kommer an på hvem som vil melde dem :-D ville du gjort?
Chizue Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Er ikke alle som er ille da Min mor var medlem av HA. Men hun var bare aktiv motorsyklist, var med på treff etc, så ble hun gravid med meg og la sykkelen på hylla De vennene hun har idag var/er medlem av H.A og de er de mest koseligste folka jeg noen gang har møtt.. Men så er det jo alltid ett par stykk som langer dop, kriminalitet etc, men de ville garantert gjort det, med eller uten en motorsykkelklubb
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Hei. Langgtidsmedlem av HA her. Er far til to skjønne jenter, og har være sammen med mor i elleve år. Jeg har aldri sett noen av brødrene deale dop, sloss eller bedrive annen lyssky virksomhet - og har selvsagt aldri vært utro mot jentene mine. HA er en stor familie, og blir du bedre kjent med oss tror jeg du raskt vil se hva jeg mener:) Jobber forresten som advokat i et oljeselskap på Aker Brygge til daglig:) Anonymkode: d1ddd...9a2 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Trodde ikke kvinner kunne være medlem av HA? Sier nok. Anonymkode: 90482...383
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 12 minutter siden, Chibi skrev: Er ikke alle som er ille da Min mor var medlem av HA. Men hun var bare aktiv motorsyklist, var med på treff etc, så ble hun gravid med meg og la sykkelen på hylla De vennene hun har idag var/er medlem av H.A og de er de mest koseligste folka jeg noen gang har møtt.. Men så er det jo alltid ett par stykk som langer dop, kriminalitet etc, men de ville garantert gjort det, med eller uten en motorsykkelklubb Hun måtte vel ha hjelp til å få en så diger sykkel opp på hylla? Anonymkode: 941c7...07e 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun måtte vel ha hjelp til å få en så diger sykkel opp på hylla? Anonymkode: 941c7...07e Var sikkert bare en moped Anonymkode: 4b22c...9a7 3
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 21 minutter siden, Chibi skrev: Er ikke alle som er ille da Min mor var medlem av HA. Men hun var bare aktiv motorsyklist, var med på treff etc, så ble hun gravid med meg og la sykkelen på hylla De vennene hun har idag var/er medlem av H.A og de er de mest koseligste folka jeg noen gang har møtt.. Men så er det jo alltid ett par stykk som langer dop, kriminalitet etc, men de ville garantert gjort det, med eller uten en motorsykkelklubb Et par stykk? Haha. Morsom du. Det er en kriminell organisasjon. Nå må du våkne da.
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Langgtidsmedlem av HA her. Er far til to skjønne jenter, og har være sammen med mor i elleve år. Jeg har aldri sett noen av brødrene deale dop, sloss eller bedrive annen lyssky virksomhet - og har selvsagt aldri vært utro mot jentene mine. HA er en stor familie, og blir du bedre kjent med oss tror jeg du raskt vil se hva jeg mener:) Jobber forresten som advokat i et oljeselskap på Aker Brygge til daglig:) Anonymkode: d1ddd...9a2 Virkelig? Du er medlem i en klubb som er hvite som snø?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Virkelig? Du er medlem i en klubb som er hvite som snø? Etnisitet er ikke et kriterie, om det er det du sikter til? Anonymkode: d1ddd...9a2 1
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Etnisitet er ikke et kriterie, om det er det du sikter til? Anonymkode: d1ddd...9a2 Ja selvfølgelig. Men nei. Men Hells Angela lever utenfor loven. Ikke gjør deg dum. Og putt ihvertfall ikke glorie rundt hodet.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #12 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Ja selvfølgelig. Men nei. Men Hells Angela lever utenfor loven. Ikke gjør deg dum. Og putt ihvertfall ikke glorie rundt hodet. Jeg tror ikke du skal innbille deg at du kan fortelle meg hva jeg kan/kan ikke gjøre. Anonymkode: d1ddd...9a2
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du skal innbille deg at du kan fortelle meg hva jeg kan/kan ikke gjøre. Anonymkode: d1ddd...9a2 Jeg liker ikke løgn. Og jeg syns folk skal stå for de dem er jeg. HA er en kriminell organisasjon. Så enkelt er det.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #14 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Jeg liker ikke løgn. Og jeg syns folk skal stå for de dem er jeg. HA er en kriminell organisasjon. Så enkelt er det. Da får du og jeg bare være enige om å være uenige. Anonymkode: d1ddd...9a2
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2017 #15 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da får du og jeg bare være enige om å være uenige. Anonymkode: d1ddd...9a2 Sikkert. Enten bløffer du så det holder. Eller så har du nada med HA å gjøre. Jeg tipper det siste stemmer jeg du.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #16 Skrevet 6. juli 2017 Eh. Alternativene dine er helt like? Anonymkode: d1ddd...9a2
Gjest NotNaomi Skrevet 6. juli 2017 #17 Skrevet 6. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh. Alternativene dine er helt like? Anonymkode: d1ddd...9a2 Alternativene? Jeg har ikke mot enkeltpersoner der jeg. Men dere er en kriminell organisasjon. Altså,det er fakta. Så jeg tar avstand. Ok?
Gjest NotNaomi Skrevet 6. juli 2017 #18 Skrevet 6. juli 2017 Og dessuten. Norske HA er ikke populære utenlands. Heroin og faenskapen er HA i mot i utgangspunktet. Norske HA har gjort irriterende feil her. Norske HA bør skjerp seg. For min del kunne alle dere helvetes engler dratt dit dere vil være engler.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #19 Skrevet 6. juli 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Langgtidsmedlem av HA her. Er far til to skjønne jenter, og har være sammen med mor i elleve år. Jeg har aldri sett noen av brødrene deale dop, sloss eller bedrive annen lyssky virksomhet - og har selvsagt aldri vært utro mot jentene mine. HA er en stor familie, og blir du bedre kjent med oss tror jeg du raskt vil se hva jeg mener:) Jobber forresten som advokat i et oljeselskap på Aker Brygge til daglig:) Anonymkode: d1ddd...9a2 Hvor lenge var du prospect før du ble fullverdig? Anonymkode: 6402e...7ce
Gjest NotNaomi Skrevet 6. juli 2017 #20 Skrevet 6. juli 2017 Jeg ble truet av en norsk HA en gang for noen år siden. Det var ekte HA. I en diskusjon. Alvorlig . Han sa: jeg står brått på døra di. Fyfader. Jeg svarte : velkommen. Ta ei dame på 1.60. Tøft. Jeg fordrar ikke folk som er sånn. Rent søppel. Og jeg fins ikke redd. Dere er en gjeng. Jeg var alene. Fysj. Blås av veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå