Gå til innhold

Blir slutty i fylla.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier så blir jeg slutty i fylla, dår tidenes fylleangst etter å ha drukket. Snakker masse om sex og ler og tuller, liker at mennene tafser og klår på meg. Snakker gjerne helt åpnet om sex. Det er så flaut dagen derpå at jeg omtrent ikke tør å vise meg ute på ukesvis..... Flete som blir sånn?

Anonymkode: 9defd...964

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av og til. Har funnet ut at jeg ikke kan drikke sprit- da blir jeg sånn. Hvis jeg drikker sakte på f.eks vin eller øl, så blir jeg mer ''kosefull''. Drikker jeg sprit derimot, blir jeg også sånn ''ekkel-full''. 

Anonymkode: 3f39f...0d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg blir bare veldig happy og hyper jeg, har ikke tid til å ha sex og sånt når det er så mye morsomt som skjer. 

Anonymkode: e1c18...837

AnonymBruker
Skrevet

Mister ikke dere andre litt følelsen i huden og her og der når dere er fulle? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mister ikke dere andre litt følelsen i huden og her og der når dere er fulle? 

Nei, jeg blir mye mer sensitiv når jeg har drukket litt. Kyssing i edru tilstand gir meg lite med mindre jeg er dødsforelsket, men i full tilstand så er det fyrverkeri her og der :P 

Ts jeg blir også veldig seksuell etter litt for mye sprit. Det er egentlig ingen mellomting for meg med tanke på at jeg ikke er glad i å nyte alkohol som vin, holder meg derfor godt unna paraplydrikker :) 

Anonymkode: 6a8a8...0e5

Skrevet (endret)

Dersom du ikke vil ha det sånn, må du nesten bare finne din grense for hva som er greit. Å ha fylleangst dagen derpå på grunn av at du oppfører deg slik i fylla, er helt sikkert ikke gøy. At du er bevisst på dette er bra, nå må du prøve å finne din "lykkepromille", der det ikke skjer.

Endret av Silje Lien
  • Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvis en mann skrev dette ville det blitt karakterisert som seksuell trakassering..Verden er og blir gal.

Ts. Slutt å drikk alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner blir så motbydelige i fylla... veldig turn off.

Anonymkode: 6a28f...f1a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner blir ikke motbydelige i fylla, nei! 

Anonymkode: 3fb12...2d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usj, kjenner meg veldig igjen. Fæælt. Da jeg var singel og tjue var det for så vidt greit, men nå er jeg voksen også det er ikke det spor bedre. Jeg er skikkelig dårlig på å drikke, drikker for mye ni av ti ganger jeg er på fest. Heldigvis er det som regel et halvt år mellom hver fest så jeg slipper å ha så ofte fylleangst hvertfall.

Anonymkode: 352f4...c92

AnonymBruker
Skrevet

I rest my case.... se over her...

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner blir så motbydelige i fylla... veldig turn off.

Hilsen kvinne.

Jeg derimot er uenig.

Hilsen mann.

Anonymkode: 0b872...b5d

• Liker 3
Skrevet

Herlighet, TS. Hva med å drikke mindre?

Jeg mister alle verbale hemninger i fylla og av den grunn drikker jeg ikke lengre. Jeg er direkte nok i edru tilstand. 

Skrevet

Helt sikker mange som har det sånn, og som kjenner på angsten i ettertid. Som andre nevner gjelder det nok å finne sin egen grense inntaksmessig om man ikke er komfortabel med den man blir etter for mye drikke. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...