AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Tenker først og fremst på den øverste setningen. Er det noe i at menn som først blir skikkelig forelsket bir det mere grundig enn damer? Dette er nemlig ikke mitt inntrykk... Anonymkode: 65cd0...be5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Nei. Menn er forskjellige. Og damer er forskjellige. Man kan ikke generalisere på den måten. Anonymkode: c1ae9...b24 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker først og fremst på den øverste setningen. Er det noe i at menn som først blir skikkelig forelsket bir det mere grundig enn damer? Dette er nemlig ikke mitt inntrykk... Anonymkode: 65cd0...be5 Jo..enig. har de sett "sin" dame...kan de gå gjennom ild og vann Anonymkode: 7e7ab...936 2
Forundret.. Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Menn er forskjellige slik som kvinner. Vet om dem som forelsker seg for alltid og dem som forelsker seg en gang i uka, mnd osv.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Du siterte meg. Jeg er enig i det at alle er forskjellige. At alle forelsker seg på sin måte. Men generelt så blir jenter fortere betatt og får oftere større forhåpninger mens menn er litt mer nøkterne og holder litt mer igjen inntil de er sikre på hva de vil. Men ingen regel uten unntak. Anonymkode: 8728e...ea4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du siterte meg. Jeg er enig i det at alle er forskjellige. At alle forelsker seg på sin måte. Men generelt så blir jenter fortere betatt og får oftere større forhåpninger mens menn er litt mer nøkterne og holder litt mer igjen inntil de er sikre på hva de vil. Men ingen regel uten unntak. Anonymkode: 8728e...ea4 I claim bullshit på dette her Anonymkode: 296a2...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #8 Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: I claim bullshit på dette her Anonymkode: 296a2...6b1 OK greit å utveksle erfaringer og observasjoner. Dette er min observasjon. Kom gjerne med begrunnelse for at du mener det motsatte. Kan jo være fordi jeg sjeldent hører menn fortelle at de er betatt. Og jeg har mange mannlige venner. De kan snakke om at en dame er deilig, men det er jo noe annet. For meg handler det da kun om et ønske om sex med henne. Ikke betatt. Anonymkode: 8728e...ea4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 Dette er veldig individuelt. Jeg dater en som ikke legger skjul på at han er betatt av meg, og at jeg gir han sommerfugler i magen.. Men godt mulig han bare snakker om at jeg er "deilig" om han nevner meg for kompisene? Han er kanskje litt uvanlig da, stresset ikke med å få meg i seng heller. Jeg tror forskjellen går mer på at menn letter kan ha uforpliktende forhold uten at det oppstår følelser enn vi kvinner. Vi kvinner har visstnok lettere for å knytte oss til noen og få følelser, feks om vi har sex. Så den deler om at menn ikke blir like lett forelsket er nok kanskje riktig. Men at følelsene deres er sterkere når det først skjer tror jeg ikke noe på. Der tror jeg kjønnene er like. Anonymkode: aee1d...8bb
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #10 Skrevet 6. juli 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker først og fremst på den øverste setningen. Er det noe i at menn som først blir skikkelig forelsket bir det mere grundig enn damer? Dette er nemlig ikke mitt inntrykk... Anonymkode: 65cd0...be5 Som folk sier så er menn forskjellige. Men jeg vet at mange menn forelsker seg fort, kun basert på utseende til kvinnen nesten og når forholdet er over går menn ofte videre med engang. Om de kommer tilbake 6 mnd etter så er det ikke for romanse. Men sex og tømming. Det er typisk menn. Hilsen mann 26 Anonymkode: a75a5...5ed
Tba Skrevet 6. juli 2017 #11 Skrevet 6. juli 2017 (endret) For meg totalt meningsløst å si at menn er slik og kvinner er slik. Det er mye større forskjeller på menn, enn det er forskjeller mellom kvinner og menn. Endret 6. juli 2017 av Tba
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #12 Skrevet 6. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig individuelt. Jeg dater en som ikke legger skjul på at han er betatt av meg, og at jeg gir han sommerfugler i magen.. Men godt mulig han bare snakker om at jeg er "deilig" om han nevner meg for kompisene? Han er kanskje litt uvanlig da, stresset ikke med å få meg i seng heller. Jeg tror forskjellen går mer på at menn letter kan ha uforpliktende forhold uten at det oppstår følelser enn vi kvinner. Vi kvinner har visstnok lettere for å knytte oss til noen og få følelser, feks om vi har sex. Så den deler om at menn ikke blir like lett forelsket er nok kanskje riktig. Men at følelsene deres er sterkere når det først skjer tror jeg ikke noe på. Der tror jeg kjønnene er like. Anonymkode: aee1d...8bb Ja du har jo rett i at vi lettere faller etter sex. Det er jo en kjemisk reaksjon hos jenter. Noe forbanna dritt akkurat det der. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Som folk sier så er menn forskjellige. Men jeg vet at mange menn forelsker seg fort, kun basert på utseende til kvinnen nesten og når forholdet er over går menn ofte videre med engang. Om de kommer tilbake 6 mnd etter så er det ikke for romanse. Men sex og tømming. Det er typisk menn. Hilsen mann 26 Anonymkode: a75a5...5ed Ja jeg tror menn fort forelsker seg kun etter utseende. De glemmer jo ofte at det er et ekte menneske bak en pen fasade Anonymkode: 8728e...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå