AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Jeg snakker med en fyr, og nå har han ferie. Vi avtalte egentlig at vi skulle møtes en dag da begge to bor i samme by. Det ble ikke noe av da han kom sent hjem den dagen og hadde vært på farta hele dagen. Nå som han har ferie så er han litt bortreist å er mye på småturer med kameratene sine. Vi har snakket sammen på tlf et par ganger, og sender ellers meldinger og bilder via Snapchat. Jeg syns det er litt vanskelig å tolke han, og om han er interessert. Han har begynt å spørre meg om å få en natta selfie om kveldene nå. Er dette et tegn på at han liker meg kanskje? Det er snakk om kun ansiktsselfie. Hva tenker dere? Skal jeg vente å se om han spør om å møtes, eller burde jeg bare glemme han å lete videre? Anonymkode: 475ac...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Noen tanker her? ts Anonymkode: 475ac...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Hvorfor glemme, er det så vanskelig å sende noen selfies? Er jo en måte å opprettholde kontakten frem til dere kan møtes. Men litt rart at han ikke kunne møte deg selv om det ble sent. Kanskje han fikk kalde føtter og vil se det an, eller pinglet ut. Hold kontakten, vis interesse, men vær klar over at det kanskje aldri blir noe møte. Anonymkode: 08f29...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Ja, han er antakeligvis interessert. Og prøver å være søt. Hvorfor overanalysere noe så lite? Anonymkode: 9e4ee...48d 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Viss du er like utålmodig med han som her (mas etter 20 minutter) så skjønner jeg at han holder tilbake.. Anonymkode: 08f29...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Jeg tenker jo at han kunne ring meg f.eks når han har anledning, spørre om dagen min og slike ting. Synes det kan være vanskelig å tolke gutter noen ganger. Det var jeg som syntes det ble litt for sent å møtes den dagen. Kl var jo over 22 på kvelden. Anonymkode: 475ac...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Vil bare anbefale deg å sjekke ut Matthew Hussey. Anonymkode: c20e0...da7 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Viss du er like utålmodig med han som her (mas etter 20 minutter) så skjønner jeg at han holder tilbake.. Anonymkode: 08f29...aa9 Er ikke masete på han. Sender meldinger noen ganger til dagen, pluss et par snapper. Vil ikke si det er masete fra min side. Spør heller ikke om når vi skal møtes eller om han kan ringe meg. Jeg skal la han ta initiativet der. Anonymkode: 475ac...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Jeg ville sendt et vagt og uklart bilde som nattaselfie og så sett hva han sa ut fra det... Anonymkode: e750f...7b9
jodajipp Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sendt et vagt og uklart bilde som nattaselfie og så sett hva han sa ut fra det... Anonymkode: e750f...7b9 De sender allerede selfies så innlegget ditt gir ingen mening.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 Jeg vil ikke virke desperat selvom han er ganske så kjekk i mine øyne. Men han viser ikke noe særlig interesse ovenfor meg synte jeg. Greit han er mye ute på farta nå i ferien med sine venner. Jeg har spurt tidligere om når vi skal møtes og hvilke dager som kan passe for han, og da har han ikke kommet med noe spesifikt, eller virket kjempe begeistret å virkelig vist interesse for å få til et møte. Kanskje det er typisk mannfolk, hva vet jeg. Forstår at han kanskje ikke "gidder" å chatte med meg så mye når han er ute på farta med kamerater på småturer her og der. Anonymkode: 475ac...2e1
Blablab Skrevet 5. juli 2017 #12 Skrevet 5. juli 2017 Det virker ikke som om han er så veldig interessert i å treffes ut fra det du skriver over. Så om det var meg ville jeg droppet det. Jeg synes chatting er fryktelig kjedelig, så ikke noe jeg gidder å bruke tid på om han er usikker på om han vil møtes. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 3 minutter siden, Blablab skrev: Det virker ikke som om han er så veldig interessert i å treffes ut fra det du skriver over. Så om det var meg ville jeg droppet det. Jeg synes chatting er fryktelig kjedelig, så ikke noe jeg gidder å bruke tid på om han er usikker på om han vil møtes. Han har jo selv spurt meg om jeg er interessert i å møte han. Tolket det da som at han ville det.. Han sier jo at jeg er fin å slikt når vi sender snapper. Ikke hver gang, men det har hendt. Har snakket sammen ila over en uke. Spurte han i stad om han hadde hatt en fin dag, og da svarte han positivt på det, men fikk ikke spørsmålet tilbake. Nå er han på campingtur.. Anonymkode: 475ac...2e1
Blablab Skrevet 5. juli 2017 #14 Skrevet 5. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har jo selv spurt meg om jeg er interessert i å møte han. Tolket det da som at han ville det.. Han sier jo at jeg er fin å slikt når vi sender snapper. Ikke hver gang, men det har hendt. Har snakket sammen ila over en uke. Spurte han i stad om han hadde hatt en fin dag, og da svarte han positivt på det, men fikk ikke spørsmålet tilbake. Nå er han på campingtur.. Anonymkode: 475ac...2e1 Jeg tenker at om en fyr er interessert i å møte meg klarer han å komme med en spesifikk dato når jeg spør. Men som sagt, jeg gidder ikke å bruke tid på chatting om jeg blir usikker på om vi kommer til å møtes. Så om du får mer ut av chatting enn meg er det jo bare å se det an. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #15 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Blablab skrev: Jeg tenker at om en fyr er interessert i å møte meg klarer han å komme med en spesifikk dato når jeg spør. Men som sagt, jeg gidder ikke å bruke tid på chatting om jeg blir usikker på om vi kommer til å møtes. Så om du får mer ut av chatting enn meg er det jo bare å se det an. Føler ikke at jeg får så mye ut av det i form av å møtes. Blir bare generell småsnakk i grunn. Innimellom litt annet som at jeg er "fin", og "jeg skulle vært der nå" og "god natt pus".. Tør liksom ikke spørre om han egentlig er interessert i å møtes eller ikke, redd for å virke desperat etter så kort tid. Anonymkode: 475ac...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #16 Skrevet 5. juli 2017 Vi er forøvrig venner på sosiale medier og følger hverandre på Instagram. Men han har enda ikke likt eller kommentert noe av deg jeg har ute, kun av andre. Ikke det at jeg er ute etter likes.. Anonymkode: 475ac...2e1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #17 Skrevet 5. juli 2017 Når han bor i samme by som deg, har ferie og bare prioriterer kamrater og turer etc, så sier det vel seg selv.. Anonymkode: c00e6...f27 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #18 Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han bor i samme by som deg, har ferie og bare prioriterer kamrater og turer etc, så sier det vel seg selv.. Anonymkode: c00e6...f27 Joa, men kan man da ikke heller bare si at man har ombestemt seg med å møtes? Jeg greier rett å slett ikke å tolke han. For han kan også si litt fine ting til meg, og neste øyeblikk kan han være helt stille i løpet av en dag. Anonymkode: 475ac...2e1
Blablab Skrevet 5. juli 2017 #19 Skrevet 5. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke at jeg får så mye ut av det i form av å møtes. Blir bare generell småsnakk i grunn. Innimellom litt annet som at jeg er "fin", og "jeg skulle vært der nå" og "god natt pus".. Tør liksom ikke spørre om han egentlig er interessert i å møtes eller ikke, redd for å virke desperat etter så kort tid. Anonymkode: 475ac...2e1 Du er ikke desperat selv om du har lyst til å møtes. Han kaller deg pus, men klarer ikke å skvise inn et par timer til deg når dere befinner dere i samme by? Jeg er skeptisk til hele fyren. Blir generelt skeptisk om menn kaller meg fin og pus uten uten at vi har møttes.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #20 Skrevet 5. juli 2017 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 93990...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå