Gå til innhold

Tuberøse bryst / tuboures breast

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med operasjons alternativer for oss med tubebryst? 

Jeg er selv 20 år nå, og har helt siden 11-12 års alderen hatt de samme brystene uten at de har utviklet seg. Jeg har jo hele tiden trodd at det ville komme med alderen, helt til at jeg fant ut at det er noe som kalles tuberøse bryst / tuberous breast som er underutviklede bryst som ikke bare ser misdannede ut, men også kan gi vanskeligheter for å amme. Jeg hadde ikke hørt om begrepet selv før idag, men vet nå at det faktisk er en grunn til at brystene mine ser ut som de gjør. Det er flere tråder på nettet med gode svar, og noen forteller at de har fått det dekket, mens andre har valgt å gå rett til en klinikk og betale selv. Bare så det er sagt så er ikke dette en tråd vedrørende forstørrelse av bryst. Jeg ønsker kun å få en normal form og look på mine bryster. Setter pris på seriøse svar.

Det jeg lurer på er om det er noen her som selv har utført en operasjon for tuberøse bryst, og har noen erfaring med det? Om man er så heldig å få det dekket, får man da implanter og brystvortereduksjon - eller hva gjøres under operasjonen? Om du har betalt for inngrepet selv, hvilken klinikk var du hos? Og er dere fornøyd med operasjonen og resultatet?

IMG_0855.PNG

IMG_0856.PNG

Anonymkode: 46a55...624

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tuberous breast* mener jeg selvfølgelig

Anonymkode: 46a55...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...