Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, men tidligere i dag kom naboen på besøk for å fortelle at jeg hadde kommet og ringt på der halv 4 i natt! Jeg vet at jeg pleier å gjøre forskjellig i søvne, f.eks går jeg på do, og jeg har merket at jeg har spist mat, og da jeg bodde hjemme har foreldrene mine fortalt at jeg hadde forskjellige prosjekter med å flytte på ting, eller "rydde". Men aldri hadde jeg trodd at jeg ville gå ut av hjemmet mitt! 

Jeg låser jo vanligvis døra, så jeg har låst opp, gått ut i gangen, og naboen fortalte at han hadde våknet av at noen dro i håndtaket og ringte på om hverandre. Jeg håper jeg ikke stod der lenge. Han hadde fulgt meg til min egen dør, jeg sa ingenting lurt, og så hadde jeg gått mot soverommet mitt, og han så meg legge meg i senga før han lukket ytterdøra mi. Her-lig-het!

Det er to spørsmål her: 

1. Hva kan jeg gjøre for at dette ikke skal skje igjen? Vil en lenke-lås på døra hjelpe? Jeg bor også i 2. etasje så merker jeg blir litt nervøs for å gå ut vinduet eller noe sånt liksom. 

2. Naboen! I tillegg til å ha dårlig samvittighet overfor ham, så har jeg (selvsagt) et crush på ham. Som ikke går noen vei da, men jeg har fremdeles håpet. Men er det å bli ringt på om natta av nabojenta som sover totalt dealbreaker. Er det spikeren i kista liksom? Han må vel tro jeg er gal? Eller er dette forståelig for andre også? 

Jeg er SÅ flau! Jeg hadde bare på meg en nattkjole, som både er inntilsitende, uten padding på brystene, og verdens største utringning. Og jeg skal jo bare være sjeleglad at jeg ikke verken skadet meg eller kom utfor noen som ikke har moralen i behold! SKummelt! Jeg vet at kropper er naturlig, men jeg er så flau fordi han har sett meg sånn! Jeg er ikke den som kler meg utfordrende, og det er jo ca. det samme som en bikini på stranda, men bare! gææ! 

Kvinne 25

Anonymkode: edb74...29c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet like godt som deg at du ikke kunne noe for det. Jeg tror du er tilgitt hvis det ikke skjer hver eneste natt fremover.
Ganske utrolig du gikk ut. 

Jeg ville ikke hengt opp lenkelås, det kan være farlig i forbindelse med brannsikkerhet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Supernova17 skrev:

Han vet like godt som deg at du ikke kunne noe for det. Jeg tror du er tilgitt hvis det ikke skjer hver eneste natt fremover.

Jeg ville ikke hengt opp lenkelås, det kan være farlig i forbindelse med brannsikkerhet.

Ja, herlighet! Det har aldri skjedd før! Som jeg vet da. Men tviler sterkt! Vet ikke om det er bra eller dårlig jeg endte hos ham og ikke nabodama på 50+. Da hadde jeg kanskje ikke vært så flau? 

En ting er om jeg er tilgitt. En annen ting er om han tenker jeg er helt gal eller teit eller at dette er totalt dealbreaker. Burde jo ikke være det jeg tenker på gjerne, men jeg er så betatt!

Visste ikke at lenkelås ikke var bra i forbindelse med brannsikkerhet. Gjelder det til terassedøren også? For jeg vil ikke finne på å gå ut på balkongen i i alle fall! 

TS

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, herlighet! Det har aldri skjedd før! Som jeg vet da. Men tviler sterkt! Vet ikke om det er bra eller dårlig jeg endte hos ham og ikke nabodama på 50+. Da hadde jeg kanskje ikke vært så flau? 

En ting er om jeg er tilgitt. En annen ting er om han tenker jeg er helt gal eller teit eller at dette er totalt dealbreaker. Burde jo ikke være det jeg tenker på gjerne, men jeg er så betatt!

Visste ikke at lenkelås ikke var bra i forbindelse med brannsikkerhet. Gjelder det til terassedøren også? For jeg vil ikke finne på å gå ut på balkongen i i alle fall! 

TS

Jeg mener at du ikke skal gjøre det vanskelig å få vekk lenkene. For hvis en nødsituasjon oppstår trenger du å komme deg ut kjapt istedenfor å løse opp knuter. Så ikke steng foran dører og ikke lenk noe fast.

Det er ikke mulig å vite hva han tenker nå, men du er nok spesielt flau over dette nå siden det nettopp skjedde. Mest sannsynlig vil det bli mindre pinlig over tid, du må bare la tiden gå.

Skrevet
1 time siden, Supernova17 skrev:

Hun må jo sikre vinduer og dører på et vis uansett. Neste gang kan det hende hun tusler ut vinduet, og deiser rett ned på bakken til den sikre død... for å være litt på kanten her..

TS, hva med barnesikring? :) Tror de skal være vanskelige å få opp for en som går i søvne :) Lett å få opp i våken tilstand :)

Skrevet
5 minutter siden, Minlillesky skrev:

Hun må jo sikre vinduer og dører på et vis uansett. Neste gang kan det hende hun tusler ut vinduet, og deiser rett ned på bakken til den sikre død... for å være litt på kanten her..

TS, hva med barnesikring? :) Tror de skal være vanskelige å få opp for en som går i søvne :) Lett å få opp i våken tilstand :)

Barnesikring er en super ide. Men hun må ha kontrollen på sikringene. Det bør ikke være for vanskelig, og du bør kunne med barnesikringen på forhånd.

Skrevet
6 minutter siden, Supernova17 skrev:

Barnesikring er en super ide. Men hun må ha kontrollen på sikringene. Det bør ikke være for vanskelig, og du bør kunne med barnesikringen på forhånd.

Det følger med bruksanvisning på de, så det lærer hun nok fort :) Hun må jo bare passe på å øve når hun er våken med å åpne/lukke dem, for å lære seg hvordan de fungerer :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha artig! Du er kul om nettene syntes jeg da. Ikke no dealbreaker bare litt uvanlig at det skjer kanskje, men hadde han hatt noe i mot det, ville han kanskje ikke snakka til deg eller no? 

Anonymkode: ffa00...e76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min bror har dette i perioder. Han satt på lenke. I tillegg har han noen barneleker med høy lyd som begynner å bråke om han kommer borti. Skjønner ikke helt, men han har lært seg betydning av spetakkelet og holder seg derfor unna døra når han vandrer.

Anonymkode: f140e...1a7

AnonymBruker
Skrevet

Flaut kanskje, men tror ikke naboen ser på nattevandringen din som noen dealbreaker, dersom han er interessert i å bli bedre kjent med deg.

Det hadde kanskje vært flauere dersom du vanligvis hadde sovet naken? (Hvordan orker du å sove i nattkjole om natta, forreten? Blir ikke det fryktelig varmt?) 

Anonymkode: 435ba...d96

Skrevet

Wow, så merkelig at det går an! Både flaut og skummelt at det har skjedd, men flauheten gir seg nok.

Hadde jeg vært deg og fryktet for sikkerheten min ved nattevandring hadde jeg bestilt meg alarmsystem som kan aktiveres i huset når man har lagt seg på soverrommet om natten, styres med en liten kontroll. All bevegelse utenfor soverrommet vil da gå av, og den lyden vil du jo våkne av. Hvis ikke vil alarmsentralen kunne ringe deg for å forhøre seg, og hvis du ikke svarer rykker de ut. Du kan da ha alarm på vinduet på soverrommet som også utløses. Tror ikke jeg hadde følt meg trygg uten. 

Sånn ellers så tror jeg det neppe er tilfeldig det er naboen du crusher på du har ringt på hos kontra nabodama på 50+. Kan du ha drømt om han tror du? Håper du slipper flere pinligheter i fremtiden 😊

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flaut kanskje, men tror ikke naboen ser på nattevandringen din som noen dealbreaker, dersom han er interessert i å bli bedre kjent med deg.

Det hadde kanskje vært flauere dersom du vanligvis hadde sovet naken? (Hvordan orker du å sove i nattkjole om natta, forreten? Blir ikke det fryktelig varmt?) 

Du tror en tynn, kort, utringet kjole er fryktelig varm? Bruker du ikke dyne? Det må i så fall bli helt for jævlig varmt.

Anonymkode: 1df91...868

Skrevet

Spre noen Lego-klosser utover gulvet. Spesielt foran utgangsdøra! Da vil du nok våkne når du går barbeint i søvne og skal sjekke opp naboen igjen! :P

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror en tynn, kort, utringet kjole er fryktelig varm? Bruker du ikke dyne? Det må i så fall bli helt for jævlig varmt.

Anonymkode: 1df91...868

Ja, jeg tror det er varmt med nattkjole. Jo, jeg bruker dyne. 

Nattkjole pluss dyne blir dobbelt så varmt. Ergo, bare dyne, ikke nattkjole.

Står ved det jeg sier; det var flaks at TS brukte nattkjole siden det mest sannsynlig hadde blitt enda flauere om hun hadde vært naken. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...