Gjest puttee Skrevet 6. juli 2017 #22 Skrevet 6. juli 2017 3 timer siden, Blair Waldorf skrev: Den har jeg ikke sett, hva handler den om? En hund som venter på eieren sin på togstasjonen i flere år etter at eieren døde. Kjempetrist og fin film Og en sann historie
Salka Skrevet 6. juli 2017 #23 Skrevet 6. juli 2017 11 timer siden, Blair Waldorf skrev: Den har jeg ikke sett, hva handler den om? Så ikke dette før nå, men puttee har svart ser jeg. En aldeles nydelig film, men helt sykt trist og rørende og det at det er en sann historie gjør den ekstra trist og rørende. Anbefaler på det varmeste å se den, men husk vannfast mascara og Kleenex i bøtter og spann.
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. juli 2017 #24 Skrevet 6. juli 2017 8 timer siden, puttee skrev: En hund som venter på eieren sin på togstasjonen i flere år etter at eieren døde. Kjempetrist og fin film Og en sann historie 7 minutter siden, Salka skrev: Så ikke dette før nå, men puttee har svart ser jeg. En aldeles nydelig film, men helt sykt trist og rørende og det at det er en sann historie gjør den ekstra trist og rørende. Anbefaler på det varmeste å se den, men husk vannfast mascara og Kleenex i bøtter og spann. Takk for svar, begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå