Gjest puttee Skrevet 5. juli 2017 #1 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei. Noen som har en kjempetrist film på netflix å anbefale? Føler for å gråte skikkelig for å få ut mine følelser, men får ikke til så trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 5. juli 2017 #2 Del Skrevet 5. juli 2017 My sister's keeper er trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #3 Del Skrevet 5. juli 2017 The Fault in Our Stars, den er trist og fin på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Del Skrevet 5. juli 2017 Billy Elliott, Brokeback mountain er to jeg ALLTID griner til...men jeg har ikke netflix så får ikke sett om de er der:/ Anonymkode: 46bca...5ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Del Skrevet 5. juli 2017 Adopsjonens pris (dokumentar) Anonymkode: 1dc06...bde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 5. juli 2017 #6 Del Skrevet 5. juli 2017 The stoning of Soraya(Ikke for sarte sjeler!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 5. juli 2017 #7 Del Skrevet 5. juli 2017 Hachiko's tale, Spirit - Stallion of Cimarron, A walk to remember, Atonement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #8 Del Skrevet 5. juli 2017 4 minutter siden, Beltedyr skrev: The stoning of Soraya(Ikke for sarte sjeler!) Den orket jeg ikke se ferdig engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 5. juli 2017 #9 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Den orket jeg ikke se ferdig engang. Det skjønner jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puttee Skrevet 5. juli 2017 #10 Del Skrevet 5. juli 2017 26 minutter siden, Solivagant skrev: My sister's keeper er trist. Ja den er veldig trist, men har sett den noen ganger. Første gang jeg så den holdt jeg på å gråte meg i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puttee Skrevet 5. juli 2017 #11 Del Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Den orket jeg ikke se ferdig engang. Fordi den var så trist eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #12 Del Skrevet 5. juli 2017 The Pursuit of Happyness Anonymkode: f7376...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #13 Del Skrevet 5. juli 2017 The Impossible. Hulket så jeg var sliten til dagen etterpå. Anonymkode: 0efe5...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juli 2017 #14 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, puttee skrev: Fordi den var så trist eller? Fikk rett å slett vondt inni meg av den filmen, den er veldig trist ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puttee Skrevet 5. juli 2017 #15 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Fikk rett å slett vondt inni meg av den filmen, den er veldig trist ja. Prøver på den da! Takk for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #16 Del Skrevet 5. juli 2017 Hachiko 😭😭 Anonymkode: 88033...ab1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #17 Del Skrevet 6. juli 2017 3 timer siden, TinyBean skrev: Hachiko's tale, Spirit - Stallion of Cimarron, A walk to remember, Atonement. Er alle disse på netflix da? Anonymkode: e7b79...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 6. juli 2017 #18 Del Skrevet 6. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hachiko 😭😭 Anonymkode: 88033...ab1 Enig med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 6. juli 2017 #19 Del Skrevet 6. juli 2017 Hachiko. Får tårer i øynene bare jeg tenker på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. juli 2017 #20 Del Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Hachiko. Får tårer i øynene bare jeg tenker på den. Den har jeg ikke sett, hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå