Gjest Pet Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 13-åringen min har tatt helt av mht spising! Han er tynn som en strek, men spiser noe helt enormt! I går spiste han følgende etter at han kom hjem fra skolen: 4 brødskiver med roastbeaf og potetsalat, ca 2/3 boks Joikakaker, 3 poteter og grønnsaker og en stor posjon pasta med ostesaus. I dag har han "nøyd seg" med en enorm posjon fiskeboller, 4 store poteter og gulrøtter og en stor posjon pasta med saus. Han spiser froskost og lunsj også, selvfølgelig. Han er alltid sulten! Vet at tenåringsgutter spiser mye, men fortsetter det til de blir voksne? :o Merker det godt på matbudsjettet, ja!
Cathie Skrevet 6. januar 2005 #2 Skrevet 6. januar 2005 Veldig mange har noen sånne "spisekick" perioder.. Hvor man ikke blir mett uansett nesten.. Har det av og til fortsatt jeg :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #3 Skrevet 6. januar 2005 I den alderen vokser de vel i et enormt tempo? Jeg har hørt om gutter som har vokst 30cm på ett år :o Da er det ikke rart det trengs energi. Vil tippe det flater ut over tid.
Maya22 Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 det er akkurat som å høre om min bror da han var på den alderen! tror det er ganske typisk..
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Så lenge gutten ikke blir kraftig overvektig er det nok ingen fare. Forøvrig tror jeg det er normalt i den alderen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå