Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat fullført en utdannelse, men vil bygge på for å få flere ben å stå på innen det yrket. Er avhengig av studielån for å klare dette. Er det noen begrensninger for antall utdannelser Lånekassen gir lån for? Hva er totalen de gir deg i lån for å studere?

Anonymkode: 2eb09...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få lån i 7 eller 8 år (står på hjemmesidene), det er ingen begrensninger på antall utdannelser. 

AnonymBruker
Skrevet

Lånekassen låner ut til maks 8 års høyere utdanning per pers. Se på lånekassens sider.

Anonymkode: 62db9...10f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Poserose skrev:

Du kan få lån i 7 eller 8 år (står på hjemmesidene), det er ingen begrensninger på antall utdannelser. 

Takk for svar☺ men er det noe øvre 'tak' på hvor mye man får lånt? Har lån på 180 k ca nå. Vil jeg få mer lån? Har prøvd å se på nettsiden deres, men får bare antall år som stemmer med svarene her. Uansett så går jeg utifra at nåværende utdannelse ikke vil være noe hinder for videre utdanning iom det bare var 1 år.

AnonymBruker
Skrevet

vet ikke om det finnes noe tak, men jeg kjenner de som har hatt over 800k etter medisinstudier i utlandet, jeg hadde selv over 500k da jeg var ferdig grunnet skolepenger.

Anonymkode: 7ee90...648

• Liker 1
Skrevet
På 5.7.2017 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Takk for svar☺ men er det noe øvre 'tak' på hvor mye man får lånt? Har lån på 180 k ca nå. Vil jeg få mer lån? Har prøvd å se på nettsiden deres, men får bare antall år som stemmer med svarene her. Uansett så går jeg utifra at nåværende utdannelse ikke vil være noe hinder for videre utdanning iom det bare var 1 år.

Har aldri hørt om noe øvre tak. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...