Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Situasjonen er slik at A har såret B veldig, ved blant annet å spre flaske rykter om B. Vonde ting ble også sagt om B til C. C likte ikke dette og ble selv såret av A. A har beklaget ovenfor C, men har ikke tatt direkte kontakt med B. A har kommet med en slags forklaring ovenfor B, via D, men ikke noe som kan oppfattes som en unnskyldning. B har fått beskjed om å ta kontakt med A hvis det er ønskelig fra B sin side. Alle involverte er i 20-årene og kjent hverandre i mange år, men alt dette har resultert i at kontakten er minimal nå.

Jeg er ikke hverken A, B, C eller D, men jeg er søsteren til A (den som startet det hele). Mitt søsken er oppgitt over at B fortsatt er sint og mener at siden det nå har gått noen måneder burde B være klar for å ta kontakt igjen. Jeg har forsøkt å forklare mitt søsken at dersom det virkelig, oppriktig talt vil ha tilbake vennskapet med B så bør det ta kontakt personlig og det bør komme en oppriktig unnskyldning. Jeg har stor forståelse for at B ble såret av hva mitt søsken gjorde og sa og har også forståelse for hvorfor B ikke har tatt kontakt med mitt søsken siden det ikke er sagt unnskyld. Jeg har sagt til mitt søsken at B kanskje sitter med oppfattelsen av at mitt søsken ikke bryr seg om B, siden det ikke gjør noen forsøk på å ordne opp.

Mitt søsken blir irritert på meg, fordi det mener at det faktum at det ble bedt om unnskyldning direkte til C og indirekte til B via D bør holde i massevis.

Hvis du hadde vært A, hva ville du gjort? Tatt skikkelig kontakt med B for å unnskylde? Eller ment det var opp til B, siden B har fått beskjed om å ta kontakt dersom det er ønskelig?

Anonymkode: 30506...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt kontakt enten via brev eller annen skriftlig metode som ikke er umiddelbar. Hvis B da ikke svarer, la henne være.

AnonymBruker
Skrevet

Den som var dust må jo si direkte unnskyld. Så utrolig teit å bare si unnskyld via en annen person.

Anonymkode: 8871e...6d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

A. B, C, D dette ble for mye for meg. Forvirrende lesing rett og slett.

Det eneste jeg fikk med meg ordentlig var at A har såret B.

Løsningen er at A og B snakker sammen,

Anonymkode: be49e...6be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...