Gå til innhold

Hvor kjøper man stor pose med usaltede pistasj-nøtter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil lage hjemmelaget pistasj-is, men hvor får man kjøpt en stor pose med usaltede pistasj-nøtter? Har lett overalt...

Anonymkode: abf6f...929

Skrevet

I Oslo får du dette på grønnsakssjapper med litt Midtøsten-profil i hvert fall.

Skrevet

Store poser med usaltede pistasjnøtter har jeg også bare sett i såkalte innvandrerbutikker, men det finnes usaltede pistasjnøtter av merket "Den lille nøttefabrikken" hos vanlige dagligvareforretninger også. Dog er ikke de posene veldig store. 

Skrevet

Bor du nær Oslo så prøv hos Carl Heftye ved Kirkeristen. De har det meste av nøtter. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Perelandra skrev:

Bor du nær Oslo så prøv hos Carl Heftye ved Kirkeristen. De har det meste av nøtter. 

4 timer siden, Leo skrev:

Store poser med usaltede pistasjnøtter har jeg også bare sett i såkalte innvandrerbutikker, men det finnes usaltede pistasjnøtter av merket "Den lille nøttefabrikken" hos vanlige dagligvareforretninger også. Dog er ikke de posene veldig store. 

5 timer siden, Anneline80 skrev:

I Oslo får du dette på grønnsakssjapper med litt Midtøsten-profil i hvert fall.

Takk for svar. Bor i Stavanger og har sjekket innvandrer-butikker, men de hadde bare saltet.

Er det noen som har kjøpt usaltede pistasj-nøtter på nettbutikk? Har sjekket iherb, men de hadde bare saltet. Er det andre nettbutikker jeg kan sjekke?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Bor i Stavanger og har sjekket innvandrer-butikker, men de hadde bare saltet.

Er det noen som har kjøpt usaltede pistasj-nøtter på nettbutikk? Har sjekket iherb, men de hadde bare saltet. Er det andre nettbutikker jeg kan sjekke?

Jeg bor i stavanger :) 

Det er 3 innvandrerbutikker i Stavanger. Den asiatiske mener jeg ikke skal ha nøtter i løsvekt, men jeg mener å ha sett noen poser i nærheten av disken. Usikker på om de er saltet dog.

Ved siden av/i samme gate den asiatiske skal det ligge en bitte liten innvandrerbutikk som har et mer midtøsten preg, her finnes det nøtter i løsvekt som jeg mener skal være usaltet. 

Også har vi Lille Asia som er den største, der jeg også er veldig sikker på at det skal finnes usaltede pistasj nøtter i løsvekt. De ligger i sånne kasser på gulvet i nærheten av lageret 

Anonymkode: 773a1...895

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i stavanger :) 

Det er 3 innvandrerbutikker i Stavanger. Den asiatiske mener jeg ikke skal ha nøtter i løsvekt, men jeg mener å ha sett noen poser i nærheten av disken. Usikker på om de er saltet dog.

Ved siden av/i samme gate den asiatiske skal det ligge en bitte liten innvandrerbutikk som har et mer midtøsten preg, her finnes det nøtter i løsvekt som jeg mener skal være usaltet. 

Også har vi Lille Asia som er den største, der jeg også er veldig sikker på at det skal finnes usaltede pistasj nøtter i løsvekt. De ligger i sånne kasser på gulvet i nærheten av lageret 

Anonymkode: 773a1...895

Ok, skal sjekke der også da. Har sjekket IMS og det var de som bare hadde saltet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...