AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Jeg ble rasende på kassadama fordi at hun ikke hadde mer softis igjen. Jeg skjelte henne ut og jeg kalte henne for ei heks. Var det rikitg av meg å gjøre? Anonymkode: 01bed...630
Gjest Margit Spat Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Ja, det er selvsagt hennes skyld at det var tomt for softis. Antakeligvis hadde hun kastet en forbannelse over maskinen, og over deg, slik at det ble tomt akkurat da det ble din tur til å få is. Synes bare det er rett og rimelig at hun får kjeft. Du har alltid krav på is om sommeren
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble rasende på kassadama fordi at hun ikke hadde mer softis igjen. Jeg skjelte henne ut og jeg kalte henne for ei heks. Var det rikitg av meg å gjøre? Anonymkode: 01bed...630 Er du 3 år? Anonymkode: 3e8d0...a09 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Jeg fikk en gang en overhøvling fra en kunde fra helvete fordi jeg tinet toast i microen.. mikrobølgeovn var visst farlige greier. Synes du oppførte deg litt i overkant TS.. Anonymkode: da7bd...b62
Gjest The Architect Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble rasende på kassadama fordi at hun ikke hadde mer softis igjen. Jeg skjelte henne ut og jeg kalte henne for ei heks. Var det rikitg av meg å gjøre? Anonymkode: 01bed...630 Hvordan våger du å bruke heks som noe negativt. Dette er diskriminering mot hekser TRIGGERED
Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble rasende på kassadama fordi at hun ikke hadde mer softis igjen. Jeg skjelte henne ut og jeg kalte henne for ei heks. Var det rikitg av meg å gjøre? Anonymkode: 01bed...630 Selvfølgelig, det har god underholdningsverdi her inne, da er det greit.....
Havrekjeksen Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Jeg ser for meg Otto Jespersen her. "Erre rektig av meg å kalle hu ei heks, hmm?!" 4
Mari Y Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble rasende på kassadama fordi at hun ikke hadde mer softis igjen. Jeg skjelte henne ut og jeg kalte henne for ei heks. Var det rikitg av meg å gjøre? Anonymkode: 01bed...630 Nei. Hun kan da ikke noe for at det ikke er mer softis igjen. Kanskje hun ble veldig lei seg til og med? Neste gang du ser henne, bør du beklage. 1
JimmyOlsen Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, Havrekjeksen skrev: Jeg ser for meg Otto Jespersen her. "Erre rektig av meg å kalle hu ei heks, hmm?!" Eller "Sipper'n" til Trond Kirkvaag: "Jeg vil ha softiiiiiiiiiiiiiiiis!" 2
Simbyxor Skrevet 5. juli 2017 #12 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, Havrekjeksen skrev: Jeg ser for meg Otto Jespersen her. "Erre rektig av meg å kalle hu ei heks, hmm?!"
Simbyxor Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, JimmyOlsen skrev: Eller "Sipper'n" til Trond Kirkvaag: "Jeg vil ha softiiiiiiiiiiiiiiiis!" 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #14 Skrevet 6. juli 2017 Oi, jeg beklager igjen. Ikke sikkert dette var deg, men dette skjedde meg nå nylig bak kassen. Prøvde bare å være høflig, men desverre hadde vi ikke softis dette tidspunkter.. sjefen har lovet at dette ikke skal gjenta seg. Til din opplysning fikk jeg ta meg en pause etterpå, sånn at jeg kom meg over det. Skjønner det er kjedelig.. beklager -hilsen heksa! Anonymkode: 1d7aa...6c1 5
Christy89 Skrevet 6. juli 2017 #15 Skrevet 6. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes faktisk klin gærne folk... bare sånn til opplysning. Anonymkode: da7bd...b62 Ja jeg vet det, men synes det høres rart ut å skulle opprette en tråd på KG om det for å så spørre "var det riktig av meg å gjøre?" Meeeen kan hende ts er klin kokos
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #16 Skrevet 6. juli 2017 Du kunne gå til en annen butikk Anonymkode: eca4a...e3e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #17 Skrevet 6. juli 2017 Vel.. Iskrem er life, så skjønner godt du ble rasende! Anonymkode: de8bd...939
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #18 Skrevet 6. juli 2017 (endret) Skam deg. Slutt å gå ut blandt folk sånn at vi som jobber i serviceyrket slipper rævhøl som deg. Anonymkode: dad2d...1ac Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 7. juli 2017 av Yvonne 1
Gjest padawan Skrevet 6. juli 2017 #19 Skrevet 6. juli 2017 Nå må du for guds skyld huske å dumpe henne.
Måbarefåsiat... Skrevet 6. juli 2017 #20 Skrevet 6. juli 2017 Hun var ikke tom for softis. Hun ville bare ikke selge til deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå