Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble rasende på kassadama fordi at hun ikke hadde mer softis igjen. Jeg skjelte henne ut og jeg kalte henne for ei heks. Var det rikitg av meg å gjøre?

Anonymkode: 01bed...630

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: cb239...0a9

• Liker 10
Gjest Margit Spat
Skrevet

Ja, det er selvsagt hennes skyld at det var tomt for softis. Antakeligvis hadde hun kastet en forbannelse over maskinen, og over deg, slik at det ble tomt akkurat da det ble din tur til å få is. Synes bare det er rett og rimelig at hun får kjeft. Du har alltid krav på is om sommeren :sarkasme: 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble rasende på kassadama fordi at hun ikke hadde mer softis igjen. Jeg skjelte henne ut og jeg kalte henne for ei heks. Var det rikitg av meg å gjøre?

Er du 3 år?

Anonymkode: 3e8d0...a09

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en gang en overhøvling fra en kunde fra helvete fordi jeg tinet toast i microen.. mikrobølgeovn var visst farlige greier.

Synes du oppførte deg litt i overkant TS..

Anonymkode: da7bd...b62

Gjest The Architect
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan våger du å bruke heks som noe negativt. Dette er diskriminering mot hekser

TRIGGERED

Gjest Coolaid
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig, det har god underholdningsverdi her inne, da er det greit..... 

Skrevet

Jeg ser for meg Otto Jespersen her. "Erre rektig av meg å kalle hu ei heks, hmm?!" 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hun kan da ikke noe for at det ikke er mer softis igjen. Kanskje hun ble veldig lei seg til og med? Neste gang du ser henne, bør du beklage. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg ser for meg Otto Jespersen her. "Erre rektig av meg å kalle hu ei heks, hmm?!" 

Eller "Sipper'n" til Trond Kirkvaag: "Jeg vil ha softiiiiiiiiiiiiiiiis!" :P

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Havrekjeksen skrev:

:icon_lol:

Skrevet
1 minutt siden, JimmyOlsen skrev:

Eller "Sipper'n" til Trond Kirkvaag: "Jeg vil ha softiiiiiiiiiiiiiiiis!" :P

:skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi, jeg beklager igjen. Ikke sikkert dette var deg, men dette skjedde meg nå nylig bak kassen. Prøvde bare å være høflig, men desverre hadde vi ikke softis dette tidspunkter.. sjefen har lovet at dette ikke skal gjenta seg. Til din opplysning fikk jeg ta meg en pause etterpå, sånn at jeg kom meg over det. Skjønner det er kjedelig.. beklager 

-hilsen heksa! 

Anonymkode: 1d7aa...6c1

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes faktisk klin gærne folk... bare sånn til opplysning. :P

Anonymkode: da7bd...b62

Ja jeg vet det, men synes det høres rart ut å skulle opprette en tråd på KG om det for å så spørre "var det riktig av meg å gjøre?" Meeeen kan hende ts er klin kokos :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Du kunne gå til en annen butikk

Anonymkode: eca4a...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. Iskrem er life, så skjønner godt du ble rasende!

Anonymkode: de8bd...939

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Skam deg. Slutt å gå ut blandt folk sånn at vi som jobber i serviceyrket slipper rævhøl som deg. 

Anonymkode: dad2d...1ac

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Nå må du for guds skyld huske å dumpe henne. 

Skrevet

Hun var ikke tom for softis. Hun ville bare ikke selge til deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...