Gå til innhold

Hvordan kan jeg forelske meg lettere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å finne meg en partner fordi jeg sjeldent forelsket meg. Og hvis jeg gjør det så blir den borte nesten med en gang. Hva gjør jeg galt? Hvorfor forelsket jeg meg ikke? Hva kan jeg gjøre med Det?

Anonymkode: 7c147...dc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med å finne meg en partner fordi jeg sjeldent forelsket meg. Og hvis jeg gjør det så blir den borte nesten med en gang. Hva gjør jeg galt? Hvorfor forelsket jeg meg ikke? Hva kan jeg gjøre med Det?

Du er nok lik meg. Har samme problemet,tror nok det ligger i at jeg er redd.. for å slippe noen inn og så nært at du kan såre meg. Når du først har blitt forelsket og har det bra kan du miste det og det er skremmende. Ihvertfall for meg. 

Anonymkode: a6ffc...d59

AnonymBruker
Skrevet

Treffer du den rette så blir nok du også forelsket!

Anonymkode: b2b5a...464

AnonymBruker
Skrevet

Er du hetero eller skeiv? 

Anonymkode: 2a499...f27

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du møter feil type menn/damer? Kanskje du skal endre fokus eller taktikk? hvor møter du potensielle partnere?

Anonymkode: b0a1e...f7b

Skrevet

Elske er noe man gjør. Kan være små kjærtegn, lage planer sammen, fokusere på å nyte tiden sammen. Hvis du gjør det mye nok blir du forelsket

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du møter feil type menn/damer? Kanskje du skal endre fokus eller taktikk? hvor møter du potensielle partnere?

Anonymkode: b0a1e...f7b

Nett, fordi jeg aldri møter noen irl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...