AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Altså at du forelsket deg raskt, for så å oppleve at den var "feil"? Hvor lang tid tok det evt. Før forelskelsen ble borte? Anonymkode: e06ed...3ae
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 29 minutter siden, Edmond Dantès skrev: All forelske er en illusjon. Blir ikke nedturen stor da? Og kan man ikke da isteden bare bli sammen med en venn man liker eller elsker? Anonymkode: e06ed...3ae
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Forelskelse fører til masse unødvendige følelser! Anonymkode: 4ae4c...3ce
Gjest noe tilfeldig Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså at du forelsket deg raskt, for så å oppleve at den var "feil"? Hvor lang tid tok det evt. Før forelskelsen ble borte? Anonymkode: e06ed...3ae Tenker mer det handler om at man innser at man ikke er rett for hverandre, og det har vel alle opplevd.. 1 time siden, Edmond Dantès skrev: All forelske er en illusjon. Tja.. men i noen tilfeller varer illusjonen isåfall veldig lenge, kanskje et helt liv?
sara salamander Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså at du forelsket deg raskt, for så å oppleve at den var "feil"? Hvor lang tid tok det evt. Før forelskelsen ble borte? Anonymkode: e06ed...3ae Jeg opplevde noe lignende, blanding av det og rebound sikkert! Alt klaffet og var for godt til å være sant.. endte opp med at jeg følte meg kvalt og skeptisk til hele opplegget! Gikk vel over etter 2-3 mnd...
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 Opplever dette oftest. Møter en fyr, blir betatt og så forelska. Og etter vi har hatt sex noen ganger så har jeg null følelser for han og går lei. Anonymkode: a8eb6...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå