AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Jeg driver å dater, har datet en del, han siste har jeg det veldig koselig med, men jeg er ikke forelsket og vi har ikke så mye felles å prate om. Hvordan vet man om man bør satse videre eller ikke? Hvor fort forelsket du deg? Hvor mange dater gir du det om du liker han, men ikke er forelsket? Kan det komme etter en del tid, eller burde man vis det etter tre - fire dater? Anonymkode: f04f2...43d
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Å virkelig forelske seg tar for meg mye lengre tid enn tre-fire dater, da forelskelse for meg er når man virkelig kjenner at man får sterke følelser for et menneske. Og det kommer ikke før jeg har blitt godt kjent med vedkommende. Men det som må være der for at jeg skal gi det tid er tiltrekning (fysisk) og en interesse for å bli bedre kjent med han. Jeg må føle at dette er en person som jeg ønsker å bli kjent med, og som jeg føler kan være en jeg kan trives sammen med. Jeg må sterkt ønske å tilbringe tid med han. Og jeg må ikke føle noen tvil. Kommer tvilen så er det over og ut har jeg lært meg, da er det ikke liv laga. Med han jeg dater nå så var det helt klart sterk interesse fra date 1, og på date 5 var det flust med sommerfugler i magen. Har vel nå møttes snart 10 ganger, men jeg vil ikke si jeg er forelsket ennå. Men jeg er veldig interessert, liker han kjempegodt, og ønsker virkelig at det skal "gå veien" denne gangen. Hadde jeg fortsatt vært tenåring så ville jeg sikkert sagt at jeg er forelsket, men med årene lærer man hvor mye som kan forandre seg raskt, og skjelner mer på følelsene (jeg er i slutten av 30-årene). Men om det fortsetter som nå så er det nok ikke lenge før jeg er der... Anonymkode: 13ea9...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå