Gå til innhold

Spise ute med venninne, men hvor? Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært deprimert og inn og ut av sykehus på grunn av den fysiske helsa. Meningen var å be henne hjem på middag, men vi har avtale om å møtes i morn og jeg vil helst spise ute. Jeg har ikke fått ryddet og ikke vasket. Noe har jeg gjort, men å i tillegg lage middag på et lite kjøkken har jeg ikke lyst til.

Vet dere om noen steder som ikke er for fancy der man kan sitte i fred og prate? Prisklasse middels. Vi er godt voksne damer og maten bør være god. Må legge til at jeg spanderer maten og drikken.

Anonymkode: 85594...cbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cirka halve Oslo, det der.

Anonymkode: ed094...2de

• Liker 1
Skrevet

Jewel of India ved Solli plass. Nydelig mat, og til venstre ned trappen er det sitteplasser perfekt for 2 med muligheter for rolig prat. Ikke så altfor dyrt heller. Anbefales 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Miss.Whitefox skrev:

Jewel of India ved Solli plass. Nydelig mat, og til venstre ned trappen er det sitteplasser perfekt for 2 med muligheter for rolig prat. Ikke så altfor dyrt heller. Anbefales 😊

Takk for svar. Jeg har par ideer selv, men er usikker. Hun tåler ikke gluten blant annet. Tenkte også på mat fra østen, vet om et sted, men halve måltidet går jo bort når man ikke kan spise nanbrødet.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Olivia? Ikke vært der selv men måten ser fristende ut og stemningen avslappet. 

Anonymkode: 0e4fa...593

Skrevet

Olivia er et bra sted men kjedelig for en med glutenallergi.. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg har par ideer selv, men er usikker. Hun tåler ikke gluten blant annet. Tenkte også på mat fra østen, vet om et sted, men halve måltidet går jo bort når man ikke kan spise nanbrødet.

ts

Absolutt! Synd, for de har Peshawarinan som er helt hinsides god 😋

Hva med RiceBowl? Rundt hjørnet ved operapassasjen. Litt lite lokale og ikke så skjermet, men ikke noe problem. Ikke det koseligste stedet men god mat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Miss.Whitefox skrev:

Olivia er et bra sted men kjedelig for en med glutenallergi.. 

Absolutt! Synd, for de har Peshawarinan som er helt hinsides god 😋

Hva med RiceBowl? Rundt hjørnet ved operapassasjen. Litt lite lokale og ikke så skjermet, men ikke noe problem. Ikke det koseligste stedet men god mat.

Så gjennom menyen og de hadde glutenfrie alternativer. Bl.a. glutenfri lasagne.

Anonymkode: 0e4fa...593

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Jewel of India har glutenfritt nanbrød i følge anmeldelser på TripAdvisor! 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært deprimert og inn og ut av sykehus på grunn av den fysiske helsa. Meningen var å be henne hjem på middag, men vi har avtale om å møtes i morn og jeg vil helst spise ute. Jeg har ikke fått ryddet og ikke vasket. Noe har jeg gjort, men å i tillegg lage middag på et lite kjøkken har jeg ikke lyst til.

Vet dere om noen steder som ikke er for fancy der man kan sitte i fred og prate? Prisklasse middels. Vi er godt voksne damer og maten bør være god. Må legge til at jeg spanderer maten og drikken.

Louise på Brygga. Du må smake på brunostisten de har der. Ellers, ypperlig service og bra mat til Ok pris. 

Døgnvill på Brygga også. Jævlig gode burgere!! 

Skrevet

Olivia eller Villa Paradiso. Vet ikke hvordan det er med glutenfri mat på sistnevnte. 

AnonymBruker
Skrevet

Asia på Aker brygge. God mat og flinke med allergier. 

Anonymkode: 9ba2a...5c6

AnonymBruker
Skrevet

Freddy fuego har ordentlig gode burritos, og i tillegg tilbyr de burrito box, altså uten tortillaen for de som ikke tåler gluten. 

Ellers er meatballs rett ved siden av også veldig gode. 

Anonymkode: 866b5...bb3

Skrevet

East Kitchen på Grynerløkka har mye god og rimelig asiatisk mat, men jeg vet ikke om de har mye som er glutenfritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...