saraklara Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Sikkert et meget dumt spørsmål. Men vi skal pusse opp kjøkkenet nå (eller håndverkere skal gjøre dette), og derfor skal vi selge hvitevarene. Kommer en for å hente oppvaskmaskinen vår på lørdag, men hvordan stenger jeg vannet før jeg drar ut oppvaskmaskinen? Holder det å stenge kranen på blandebatteriet? For finner ingen annen ting å stenge under vasken (se bilde). Hilsen en som føler seg litt "blond" akkurat nå...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Ja, steng oppe på blandebatteriet og sett en bøtte under. Dra å kjøp en 3/4" kappe og skru på der maskinen nå er koblet til. Anonymkode: 7a547...b4c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Har du stengekran for oppvaskmaskinen på blandebatteriet så stenger du den. Hvis ikke så må du stenge hovedstoppekranen. Ta bildet med deg inn i en rørleggerbutikk, og kjøp som brukeren over skriver, en dekkekappe du skrur godt på før du åpner hovedstoppekranen igjen. Stenger du med blandebatteriet, så trenger du og hette på for å unngå drypp og søl. Anonymkode: 4baf8...256
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du stengekran for oppvaskmaskinen på blandebatteriet så stenger du den. Man ser på bilde at den er koblet direkte på blandebatteriet. Ser også at det er 3/4". Selvfølgelig skader det ikke å ta med bilde. Men jeg har jo allerede skrevet hva TS trenger. Anonymkode: 7a547...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå