Gå til innhold

Hvordan liker du å danse....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan vil du danse med en mann/dame du liker godt? Og hva liker du at h*n gjør mens dere danser?

Teit spørsmål, men litt nysgjerri på hvordan folk egentlig liker å danse :sjarmor:

Selv liker jeg å stryke mannen forsiktig gjennom håret eller "kile" ham i nakken (dvs hvis vi danser tett og dette er en mann jeg liker) og det beste som finnes er når mannen stryker meg forsiktig på rumpa og holder meg tett inntil seg :hjerter2: :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som veldig mange menn liker jeg å danse minst mulig. :wink: .... Jeg vet mange jenter ikke setter pris på at man ikke liker å danse, men for meg er det for mye pliktløp og fenger veldig lite.

Skal det være så må det være rolig, litt forførende og ladet. Det må være en slags flørt mellom dame og mann. Danse bare for å sprette rundt er bare kjedelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Treiginger!

Finnes ikke noe mer sexy enn en mann med kontroll på kroppen...

Klinedansing er for fjortiser eller elskere, ikke for hvem som helst man møter og vil danse med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Treiginger!

Klinedansing er for fjortiser eller elskere, ikke for hvem som helst man møter og vil danse med.

Bifalles! ( :tunge1: gutter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treiginger!

Det at man ikke liker å danse betyr IKKE at man ikke er flink til å danse!

Og dersom du tror at all rolig dansing med "innhold" er fjortisklinedansing så har du danset med feil mann! :sjarmor:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Treiginger!

En sannhet med visse modifikasjoner. Da jeg tidvis kan få en vanvittig rockefot og rytme som overgår de fleste jenter, så tror jeg de finner det truende. Cluet er å være litt dårligere enn damene til å danse.

Men det driter jeg seff i, og venter heller på at en jente av samme kaliber entrer dansegulvet. Noen som virkelig kan svinge seg, og ikke forsøker å herme bevegelser de har sett på tv eller gjort på aerobicen. Jenter som tør slippe seg løs og følge musikkens rytme, og ikke bare etter låter de har hørt før, er sexy. Og sikkert tilsvarende like lite statiske i senga.

Så gi meg en jente som har rytme og blir i et med musikken! Det er færre av dem enn dere tror.

Dagens generalisering fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ii *Fi*

:roll:

Da jeg tidvis kan få en vanvittig rockefot og rytme som overgår de fleste jenter, så tror jeg de finner det truende. Cluet er å være litt dårligere enn damene til å danse.

Ja vel... mulig det er fordi jeg har danset fra jeg var 4 og ikke skjønner greia di her; har aldri følt meg truet. Men jeg har ALDRI møtt en jente som synes det er problematisk med en mann som danser bra - problemet har som regel vært at de IKKE får med seg gutta i det hele tatt.

Det at man ikke liker å danse betyr IKKE at man ikke er flink til å danse!

Og dersom du tror at all rolig dansing med "innhold" er fjortisklinedansing så har du danset med feil mann!

Whatever... jeg har danset med både riktige og feil menn jeg - og synes fortsatt det ser latterlig ut med voksne mennesker som oppfører seg som kåte fjortiser på dansegulvet - get a room... "med innhold"??? Jeg håper jeg har misforstått deg, men å danse horisontal macarena vertikalt er og blir patetisk...

Og seriøst - det ER en sammenheng som regel mellom hva man liker og hva man er god på. Vil påstå det er relativt sjeldent du møter noen som er god til å danse som ikek liker det - for å bli god til å danse krever trening, og det får du neppe for mye av hvis du ikke liker det i utgangspunktet :roll:

Derimot å betrakte noen som TROR de er flinke til å danse :sjarmor: er ganske morsomt :ler:

En bekjent av meg er sånn storkar på byen - han skal "swinge damene" på dansegulvet, med dype dykk og snurr og hele pakka - han ser ut som en komplett idiot, med skikkelig sånn schwung over bevegelsene som liksom sier "halla - beklager folkens, at jeg oversygger dere; se og lær" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk enig med Tom Krus...

Jeg har fått høre at det er digg å danse med meg, og kun fordi jeg kan danse til alt mulig. Må bare finne rytmen. Men så synes jeg det også er gøy å danse uten takt og tone, bare slippe seg løs og ha det gøy.

Mitt problem kan fort være at jeg ser ut til å gi inntrykk av at jeg ønsker noe mer. Altså, jeg kan fint danse og finne på mye rart med den jeg danser med. Men det betyr jo ikke at jeg sender ut signaler om ytterligere moro.

For meg er det ikke et must at gutten kan danse, synes det er bedre med den stive nordmann enn den sleskete latinotypen som alltid gnir seg innpå(min generalisering for i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tidvis kan få en vanvittig rockefot og rytme som overgår de fleste jenter' date=' så tror jeg de finner det truende. Cluet er å være litt dårligere enn damene til å danse.[/quote']

Stakkars deg som sånn stort sett kun treffer jenter uten selvtillit på din vei.. Hvor finner du alle sammen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger å danse swing. Spiller ingen rolle om karen er litt brautende, for hvis det fungerer, så ser det utrolig tøft ut.

Slow-dance er ikke helt min ting. Ikke i offentlighet iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Whatever... jeg har danset med både riktige og feil menn jeg - og synes fortsatt det ser latterlig ut med voksne mennesker som oppfører seg som kåte fjortiser på dansegulvet - get a room... "med innhold"??? Jeg håper jeg har misforstått deg, men å danse horisontal macarena vertikalt er og blir patetisk...

Og seriøst - det ER en sammenheng som regel mellom hva man liker og hva man er god på. Vil påstå det er relativt sjeldent du møter noen som er god til å danse som ikek liker det - for å bli god til å danse krever trening, og det får du neppe for mye av hvis du ikke liker det i utgangspunktet :roll:

Derimot å betrakte noen som TROR de er flinke til å danse :sjarmor: er ganske morsomt :ler:

En bekjent av meg er sånn storkar på byen - han skal "swinge damene" på dansegulvet, med dype dykk og snurr og hele pakka - han ser ut som en komplett idiot, med skikkelig sånn schwung over bevegelsene som liksom sier "halla - beklager folkens, at jeg oversygger dere; se og lær" :hoho:

Det damene som av og til tvinger meg til å danse sier er at de ikke forstår at jeg er så motvillig til å danse i og med at jeg er ganske flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ii *FIona*

:ler:

Ja, man sier det for å være hyggelig mot klønete fyrer som tross alt like fullt er hyggelige mennesker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli med å danse jeg Fiona hvis du blir med på isfiske eller havfiske først :)

Greit kompromiss eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Ja vel... mulig det er fordi jeg har danset fra jeg var 4 og ikke skjønner greia di her; har aldri følt meg truet.

Så har du heller aldri vært på dansegulvet med meg. Og hvem vet, kanskje du er en av disse jentene som faktisk kan danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dansing unngår jeg hvis jeg kan, og det er ikke fordi jeg er så urytmisk eller ikke kan å danse (vel, jeg kan ikke så mye) - det er fordi dansing sjelden gir meg så mye. Kan finne på å bevege meg til god funk og slikt, men blir ikke så mye dansing med jenter, sånn one-on-one. Da må det bli slitt slowdansing ja - og ikke nødvendigvis klining. Jeg mener bare sånn dansing der man bare er nær hverandre, slik som bare gode venner eller par/begynnende par kan ha det. Og stryking i nakken eller på rompa er jo bare nydelig (uansett) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Stakkars deg som sånn stort sett kun treffer jenter uten selvtillit på din vei.. Hvor finner du alle sammen egentlig?

Ikke lett nei, men er du en vinner, så må du bare godta å treffe på mange tapere. Det er prisen du må betale for å være en ener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg danser som oftest ikke. Har jeg derimot litt alkohol i blodet er det av og til muligheter for at jeg beveger meg ut på dansegulvet. Da blir det helst tulle-dansing, disco bevegelser og slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Jeg danser som oftest ikke. Har jeg derimot litt alkohol i blodet er det av og til muligheter for at jeg beveger meg ut på dansegulvet. Da blir det helst tulle-dansing, disco bevegelser og slik.

Det er vel det som er det viktigste, og at folk ikke er så bevisst seg selv, og hva omgivelsene måtte tro om dem når de danser. Man må leke på gulvet som ellers i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...