AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Fordi jeg er redd for at jeg skal være den eneste som ser..stadig vekk. Jeg pleide å se før, og kunne se hvem andre som så på. Turte ikke være inne mer enn et par sek av gangen. Sist var det nemlig bare jeg som så og da klikket jeg meg ut med en gang. Når han sender direkte klør jeg etter å gå inn og se,men jeg tør ikke :/ Anonymkode: dc974...bc5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er redd for at jeg skal være den eneste som ser..stadig vekk. Jeg pleide å se før, og kunne se hvem andre som så på. Turte ikke være inne mer enn et par sek av gangen. Sist var det nemlig bare jeg som så og da klikket jeg meg ut med en gang. Når han sender direkte klør jeg etter å gå inn og se,men jeg tør ikke :/ Anonymkode: dc974...bc5 Best å la være når han sender direkte. Utvilsomt. Anonymkode: 36e05...c67
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Best å la være når han sender direkte. Utvilsomt. Anonymkode: 36e05...c67 Vil du forklare hvorfor du mener det?:) Anonymkode: dc974...bc5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil du forklare hvorfor du mener det?:) Anonymkode: dc974...bc5 Baseres løst på ditt HI. Anonymkode: 36e05...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå