AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei. Vurderer å ta permanent makeup for øyenbrynene. Noen som har erfaring her? Ble dere fornøyd? Så det ekte ut? Isåfall hvilken salong gikk du til? Vil gjerne også høre fra de som har venniber som har tatt. Ble det bra eller misslykket? Takk for svar:-) Anonymkode: db5a6...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg har tatt hos Face & Brows i Oslo. Sjekk Facebook for bilder Natalie er veldig dyktig og nøye. Jeg er veldig fornøyd! Det ser både ekte og naturlig ut. Ble litt nervøs med en gang da fargen er ganske mørk de 1-2 første dagene, men så ble det bedre Viktig å følge rådene du får om etterbehandling. Jeg dro til syden få dager etter behandling så da ble det vanskelig å ikke få sol eller saltvann på de :/ Men skal ta en touch up snart og da skal jeg ta ordentlig godt vare på de Tror jeg vil ha de litt mørkere enn jeg har nå.. Anonymkode: dc9df...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Del Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt hos Face & Brows i Oslo. Sjekk Facebook for bilder Natalie er veldig dyktig og nøye. Jeg er veldig fornøyd! Det ser både ekte og naturlig ut. Ble litt nervøs med en gang da fargen er ganske mørk de 1-2 første dagene, men så ble det bedre Viktig å følge rådene du får om etterbehandling. Jeg dro til syden få dager etter behandling så da ble det vanskelig å ikke få sol eller saltvann på de :/ Men skal ta en touch up snart og da skal jeg ta ordentlig godt vare på de Tror jeg vil ha de litt mørkere enn jeg har nå.. Anonymkode: dc9df...605 Det som skjedde hos meg pga sol og saltvann var at begynte å flasse noen steder før fargen hadde satt seg skikkelig så har lite farge ytterst på det ene brynet. Det andre brynet ser fint og naturlig ut Anonymkode: dc9df...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Del Skrevet 5. juli 2017 Serier som viser ting som ikke er mulig som f.eks tidsreiser. Anonymkode: 425f4...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå