Gå til innhold

Klarer dere å være lykkelige lenge av gangen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt det så bra lenge nå. Alt går min vei. Så er jeg begynt å bli litt urolig for at noe negativt skal skje. Det gjør jo det i og med at livet byr på problemer og utfordringer. Men nå har jeg følt meg rett og slett lykkelig i flere uker. Blir dere urolige om den lykken varer for lenge?

Anonymkode: 25ab2...513

Videoannonse
Annonse
Gjest The Architect
Skrevet

Jeg er alltid tilfredsstilt. .

AnonymBruker
Skrevet

Både ja og nei. Hvis det er mye bra som skjer på en gang, kan jeg bli litt sånn oops, hva skjer. Men samtidig blir jeg nok mest lykkelig av sånne små ting; at det regner koselig når jeg skal legge meg, at naboen ikke bråker en hel søndag, ferskt brød med brunost, å lukte på noen jeg er glad i ❤️

Anonymkode: 0c772...ccd

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt det så bra lenge nå. Alt går min vei. Så er jeg begynt å bli litt urolig for at noe negativt skal skje. Det gjør jo det i og med at livet byr på problemer og utfordringer. Men nå har jeg følt meg rett og slett lykkelig i flere uker. Blir dere urolige om den lykken varer for lenge?

Tror kvinner har litt vanskelig for det

Screenshot_20170613-163642.jpg

Anonymkode: 06a1a...db0

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Både ja og nei. Hvis det er mye bra som skjer på en gang, kan jeg bli litt sånn oops, hva skjer. Men samtidig blir jeg nok mest lykkelig av sånne små ting; at det regner koselig når jeg skal legge meg, at naboen ikke bråker en hel søndag, ferskt brød med brunost, å lukte på noen jeg er glad i ❤️

Anonymkode: 0c772...ccd

Et utrolig fint svar.

AnonymBruker
Skrevet

Lykkelig er jeg aldri mer enn 30 sekunder i slengen. Og oftest av de samme typer grunner som AB over her nevner. 

Og ha det bra er noe annet enn å være lykkelig.

Jeg kan bli lykkelig av å henge opp julekuler. Eller av å ha alle tre barna i baksetet i bilen samtidig. Av å ha fått telefon fra mammaen min. Av å sitte sammen med datteren min og tegne. Duskregn i høstmørket.

Anonymkode: 6c968...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Så godt å se at dere har lykke i øyeblikk! Det har jeg ofte selv,men nå har alt vært så bra så lenge. Men jeg savner en regnværsdag nå:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lykkelig fordi jeg er alene. Og fordi jeg har jobb, inntekt, alt jeg trenger for å leve. Å så har jeg ikke noen sykdom, jeg har mange venner. Har det som plomma i egget.

Anonymkode: 5cbab...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...