AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Har inntrykk av at "alle" går på hormonell prevensjon, og føler meg litt alene om å ikke gå på det i et forhold. Her bruker vi kondom som prevensjon. Ingen av oss tenker noe over at den er der, det blir ikke noe søl og han holder lenger. I tillegg er det vel ikke helt bra å tulle for mye med hormoner. Er jeg den eneste (som er i et forhold) som ikke bruker hormonell prevensjon? Anonymkode: c2fdc...ed8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Vi bruker også bare kondom. Det var faktisk mannens forslag siden jeg ble gretten og uten sexlyst på piller. Anonymkode: fd51f...aaf
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Bruker ikke hormonprevansjon. Blir uvel, depremert og ustabil når jeg går på hormoner.. Har prøvd p-plaster, p-piller(4ulike typer) og p-ring. Etter,siste, så bestemte jeg meg for at nok var nok.. Anonymkode: 62be8...fd2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Bruker ikke hormonsprevensjon. Har kobberspiral, men bruker nå kondom (siden vi enda er i datingfasen). Anonymkode: f5f0e...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Nei, bruker ikke hormonell prevensjon 😊 Skulle ønsket det funket for meg, men når sexlysten blir såpass dårlig er det best å holde seg unna. Anonymkode: 1984f...d77
-lykke- Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Jeg "tåler" ikke hormonprevensjon. Blir deppa og irritert. Veldig ustabil følelsesmessig. Nå bruker jeg kobberspiral etter å ha prøvd alt annet. Kunne ikke vært mer fornøyd
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 Nei, du er ikke den eneste. Jeg mister sexlysten fullstendig av hormonell prevensjon (og da er jo liksom litt av vitsen med prevensjon borte😂). Har forsøkt vanlig kobberspiral, men den gav meg ulevelige menssmerter. Ønsket å prøve en kobberspiral som heter Gynefix og som visstnok ikke skal ha økt blødning og smerter som bivirkning. Men den kunne jeg ikke få pga bakovervendt livmor. Temping som prevensjon orker jeg ikke å styre med. Så dermed sitter vi igjen med kondomer som alternativ😝 Anonymkode: f8a1b...3fd
Gravity Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Jeg brukte p-piller da jeg var veldig ung, og tenker med gru tilbake på hvordan jeg forandret meg som person i den tiden. Skikkeleg følelsesmessig ustabil. Sluttet i begynnelsen av 20-årene og har aldri sett meg tilbake. Oppdaget at jeg egentlig var en ganske samlet og stabil person.... Brukte fertilitetscomputer i mange år i tillegg til kondom i de usikre periodene. Det fungerte fint for oss .
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 Bruker yasmin p-piller, mister definitivt ikke sexlysten men må si at relativt rolige og stabile meg blir litt for ustabil i humøret. Så hver gang jeg har, en til meg unormal reaksjon, må jeg minne meg selv på at det er pga pillene. Anonymkode: 6b4df...c10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 Nei vi bruker kondom. Jeg syntes ikke noe om å få humøret og syklusen min ødelagt Anonymkode: 13f37...9e0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 Jeg bruker heller ikke hormonell prevensjon. Bruker bare kondom. Også driver jeg å lærer meg temperatur måling for å holde styr på syklus osv. Anonymkode: 35003...48d
rundtfingern Skrevet 5. juli 2017 #14 Skrevet 5. juli 2017 Bruker kobberspiral, så ikke hormonell nei!
_Malene Skrevet 5. juli 2017 #15 Skrevet 5. juli 2017 Jeg bruker ikke hormonell prevansjon. Liker ikke hvordan de kunstige hormonene tuller med kroppen (og hodet). Har mye mer sexlyst uten p- piller, og er mye lettere til sinns. Kommer aldri til å putte kunstige hormoner i kroppen igjen. Vi bruker kondom og "sikre" perioder.. Mannen holder ikke lengre med kondom da.. dessverre
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #16 Skrevet 5. juli 2017 Nei, bruker kondom og har gjort det igjen 20 år bortsett i fra når vi lagde våre 2 barn Anonymkode: 15a1f...97f
Solivagant Skrevet 5. juli 2017 #17 Skrevet 5. juli 2017 Nei, kjenner mange som bruker kondom. Jeg bruker p-piller selv da jeg 1) foretrekker det ovenfor kondom 2) har lateksallergi, og lateksfrie kondomer blir fort dyrt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå