AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Jeg er på flørtestadiet med en dame. Og dummet meg ut i å kikke for lenge på puppene hennes. Hun så dessverre at jeg så.. Er løpet kjørt nå? Er jeg avskrevet? Er redd for at jeg har dummet meg ut. At hun tror jeg er en gris. Hva tenker dere jenter? Anonymkode: 67aad...aa3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Seriøst, er hun intereseert så går det bra! Hvor gammel er du egentlig??? Anonymkode: bd8be...eaf 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Du oppfattes hvertfall mer gris enn ikke gris, men alle damer vet jo at alle menn liker pupper så hvis hun virkelig liker deg så er det ikke sikkert løpet er kjørt fordet. Tips: få bedre selvkontroll og selvom pupper distraherer burde du være såpass seriøs selv at du interesserer deg mer for det som er i hodet hennes enn å glo på puppene.. Anonymkode: c8b90...180 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du oppfattes hvertfall mer gris enn ikke gris, men alle damer vet jo at alle menn liker pupper så hvis hun virkelig liker deg så er det ikke sikkert løpet er kjørt fordet. Tips: få bedre selvkontroll og selvom pupper distraherer burde du være såpass seriøs selv at du interesserer deg mer for det som er i hodet hennes enn å glo på puppene.. Anonymkode: c8b90...180 Jeg vet. Er bare det at puppene hennes er et stort blikkfang. Må virkelig konse for å ikke flytte blikket ned. 🤗 Anonymkode: 67aad...aa3
juliane Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Altså, litt seksuell spenning må det da være hvis man er på flørtern. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 Dette vil nok de aller fleste bare like, hvis hun liker deg også. Som sagt over så gir jo bare dette litt ekstra seksuell spenning Anonymkode: cfe01...e67
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Dersom kjemien ikke er den beste og du sitter der med fårete glis, munnen åpen og sikkel i kjeften så ja (satt på spissen altså!). Er det derimot kjemi mellom dere og er interessert i hverandre er det ikke nødvendigvis kjørt. Tro det eller ei, en del kvinner liker å vise frem fordelene sine til en som er interessert, ganske bokstavelig Anonymkode: b98dc...7f6 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du oppfattes hvertfall mer gris enn ikke gris, men alle damer vet jo at alle menn liker pupper så hvis hun virkelig liker deg så er det ikke sikkert løpet er kjørt fordet. Tips: få bedre selvkontroll og selvom pupper distraherer burde du være såpass seriøs selv at du interesserer deg mer for det som er i hodet hennes enn å glo på puppene.. Anonymkode: c8b90...180 Alvorlig talt. Pupper er et av flere blikkfang. Selv om han så på de, betyr ikke det at han ikke bryr seg om det som er i hodet. Ts, dette går nok bra. Det fleste av oss kvinner lar ikke denne episoden bli noe hinder. Anonymkode: 6f4df...780
Gjest Råkkenråll Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Litt dumt spørsmål kanskje, men i en alder av 36 har jeg tilgode å oppleve at en mann man flørter med ikke ser på etellerannet de liker. Og sikkert visa versa for min del. Konstant gloing er jo kjipt, men om hun gikk med litt synlig pupp er ikke poenget at du ikke skal legge merke til det. Spesielt ikke ovenfor noen man flørter med. Liker man ikke at noen kikker et par sekunder for lenge får en dekke seg til, korte skjørt og utringning er jo det som drar aller mest oppmerksomhet på kropp. Sannsynligvis likte hun det, med mindre du siklet samtidig og lo sleskt.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 Hvis hun har dem veldig synlig så kan man jo gå utfra at hun ønsker at de skal bli kikka på, så no worries! Men altså, forskjell på å kikke og å glo, da 😜 Anonymkode: 3cbc5...709
Xcase33 Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på flørtestadiet med en dame. Og dummet meg ut i å kikke for lenge på puppene hennes. Hun så dessverre at jeg så.. Er løpet kjørt nå? Er jeg avskrevet? Er redd for at jeg har dummet meg ut. At hun tror jeg er en gris. Hva tenker dere jenter? Anonymkode: 67aad...aa3 Er du venn så ser du ikke på puppene .vil du signalisere noe annet så ser du på puppene ...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 Kvinner har stor pågang av beilere. De fleste godtar ikke avvik. Du har nok spolert dette. Du er blitt forkastet, og neste mann i køen er kalt inn til intervju. Anonymkode: 337d8...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå