Gå til innhold

Hvorfor gjør kattene mine dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to irriterende, dog ganske søte små guttebasser, som har vaner jeg stiller spørsmålstegn til.

Om jeg ser dem ute, kan jeg finne på å rope dem inn. Da mjauer de, går to meter til meg også legge seg ned på gresset eller grusen(Og gni alt av skitt og lort inn i den lange pelsen) og bare ligge der, kanskje mjaue litt. Den ene pusen, mjauer sånne små kattungehyl(han er 5 år) fra jeg roper navnet hans, til han er inne. 

Hvorfor i all verden mjauer de sånn når jeg roper på dem, og hvorfor går de to-tre meter før de ruller om på magen? 

Mine hyler egentlig støtt og stadig. Om jeg f.eks slutter å klø dem på magen så får jeg de klagene:fnise: Er de bare bortskjemte eller er alle katter sånn? 

Anonymkode: 8a8c2...80e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil vel kanskje at du skal være ute og kose med dem da. Mine vil helst at jeg skal gå tur med dem og sitte ute sammen med dem hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Katter lærer vel å mjaue når man svarer til mjauinga

Skrevet

Katta mi også ruller seg på ryggen ute hvis hu har vært ute lenge og jeg kommer kjørende hjem fra jobb, hu mjauer også på vei inn. Å ligge/rulle på rygg er vel tegn på hengivenhet overfor eier og mjauingen er deres måte å hilse på.  Elsker katter!!  :rodmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...