Gå til innhold

Han vil at jeg skal ta en finger i rompa hans

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda han har allerede spurt om analsex! Jeg har sagt helt klart nei til dette. Så nå spør han mest for å erte meg tror jeg.

Jeg skjønner virkelig ikke greia med rumper.

Anonymkode: 0f198...e29

Fordi du ikke har forsøkt? Don´t knock it if you haven´t tried it!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hun tenner jo ikke på rumper.

Anonymkode: 6bffd...69f

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun tenner jo ikke på rumper.

Anonymkode: 6bffd...69f

Neida, det er riktig. Kommentaren mn ble nok litt spissere enn den var ment. Helt riktig av deg å påpeke.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Det er vel fordi din rompe er trangere enn din fitte.

Dildoer man får kjøpt er vel større enn pikken til denne rompemannen til TS.

Foreslåt at TS dropper rompemannen og kjøper seg en digg dildo til "sin fitte".

Anonymkode: 20ddb...d58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Alterego666 skrev:

Får jeg pule deg i ræva med en dildo? Don´t knock it ´til you´ve tried it!

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dildoer man får kjøpt er vel større enn pikken til denne rompemannen til TS.

Foreslåt at TS dropper rompemannen og kjøper seg en digg dildo til "sin fitte".

Du taler ikke til traktorlesbemenigheten nå. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får jeg pule deg i ræva med en dildo? Don´t knock it ´til you´ve tried it!

Så det du nå "truer" med, er å gi ham prostataorgasme.... stakar? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du 14 år gammel? Man bruker ikke ordet tragisk i sammenheng med at en mann spør om analsex gjentatte ganger. Irriterende kan du godt si, men her er det snakk om et forhold bygget på sex, det er klart han vil fortsette å spørre om noe han får mye av seksuelt.

Anonymkode: 69ad2...c4f

Så er jeg 14 år da!!! Det er forbanna irriterende OG tragisk å bli fingret sånn helt ut av det blå i feil hull,når man IKKE har bedt om det! Voksne folk bør oppføre seg såpass. Man mister tillit når de trenger seg på den måten der. 14 år kan du være selv, mr./mrs. politisk korrekt. 

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Skrevet
5 timer siden, wintergirl skrev:

Uff, tragisk med sånne analfikserte menn. Exen min er helt vill på sånt og stakk finger opp helt uforberedt.  

Hvor gammel er han?  

Uff ja, det er tragisk med menn som evner å fortelle hva de liker/ønsker seg/tenner på. 

Herregud - kunne de ikke bare gjøre som dere vil da, fullt fokus på dama og bruke 100% av energien og lystene sine på å få deg, universets midtpunkt, skikkelig tilfredsstilt. :sarkasme: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, wintergirl skrev:

Det er forbanna irriterende OG tragisk å bli fingret sånn helt ut av det blå i feil hull,når man IKKE har bedt om det! Voksne folk bør oppføre seg såpass. Man mister tillit når de trenger seg på den måten der.

TS har aldri skrevet noe om at fyren tar henne opp i rumpa uten at hun har bedt om det.

Om du har egne traumer knyttet til menn som har gått over streken får du heller lage en egen tråd om det, ikke stemple fyren TS holder på med som en "tragisk" person fordi du svært dårlig opplevelse selv. Noe jeg forøvrig skjønner veldig godt da eksen din høres ut som en idiot. Er bare så lei av at alle tar utgangspunkt i egne opplevelser når de svarer ting uten å ta utgangspunkt i hva TS faktisk skriver. 

Anonymkode: 69ad2...c4f

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, wintergirl skrev:

Så er jeg 14 år da!!! Det er forbanna irriterende OG tragisk å bli fingret sånn helt ut av det blå i feil hull,når man IKKE har bedt om det! Voksne folk bør oppføre seg såpass. Man mister tillit når de trenger seg på den måten der. 14 år kan du være selv, mr./mrs. politisk korrekt. 

En ting er å gjøre sånn uten samtykke, en HELT annen ting er å fortelle om sin tenning. 
Du har nå sagt at begge deler er tragisk, og det syns jeg er trist. 

Ja til åpen og ærlig kommunikasjon <3 Også om analsex (men begge parter SKAL respekteres! bare for å presisere det)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en plug som han kan ha i rompa. 

Anonymkode: 69d7d...a1d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner meg heller ikke på den analfikseringen. Helt uaktuelt for meg å noen gang ha analsex, eller ha analen min eller hans med i mitt sexliv. Og en som begynner å ytre ønske om dette er ikke en tragisk person, men han er ikke noe for meg. Hvis analsex er noe den ene ønsker, mens den andre ikke vil, så passer de ikke sammen

Anonymkode: 560b0...00a

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner meg heller ikke på den analfikseringen. Helt uaktuelt for meg å noen gang ha analsex, eller ha analen min eller hans med i mitt sexliv. Og en som begynner å ytre ønske om dette er ikke en tragisk person, men han er ikke noe for meg. Hvis analsex er noe den ene ønsker, mens den andre ikke vil, så passer de ikke sammen

Anonymkode: 560b0...00a

Du vet, det finnes folk som liker analsex, men som respekterer at partneren ikke gjør det. Og helt fint klarer å leve uten den delen, eller fikser den delen selv (på seg selv altså). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en knullevenn og i det siste har han ytret et ønske om at jeg skal ta en finger bak på han. Jeg har aldri hatt noen interesse for rumpehull :sjokkert: Synes tvert i mot at det er litt ekkelt..

Men jeg har bestemt at jeg ikke skal avfeie ønsket hans med en gang, men tenke meg litt om. Det er jo ikke et veldig spesielt ønske, det er vel bare at jeg ikke har eksperimentert så mye seksuelt. Tilbake til rumpehullet, og mitt viktigste spørsmål i dag: vil det ikke lukte vondt av fingeren min? :sjenert: Jeg blir fort kvalm, og tanken på avføringslukt på fingeren er nok til at brekningene kommer. Og tenk om jeg får noe bæsj eller "bæsjesaft" på fingeren?

Jeg høres sikkert ut som en 14-åring nå, men jeg er faktisk over 30 år.

Han ønsker jo også å fingre meg i rompa, men der har jeg foreløpig sagt klart nei. Selvom han er overbevist om at jeg kommer til å gi etter. Han mener nemlig at dette er utrolig deilig for jenter. Jeg derimot har ingen tro på det. Og jeg kommer uansett til å være redd for at han får bæsjelukt på fingrene, så det er nok til at jeg ikke vil.

Anonymkode: 0f198...e29

Be ham finne seg en mannlig elsker istedet. Så kan dem dytte fingre oppi ræva på hverandre.

Anonymkode: 3c914...a39

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok skaphomse. Du kan prøve å hjelpe ham ut av skapet.

Anonymkode: 1be5b...fe5

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, kattepusen skrev:

vel.. ja.. menn har prostata opp i analen :P 

Så da er det prostata som er avgjørende faktor

Anonymkode: dcd41...bf3

Skrevet

Dette er egentlig ingen stor sak. Vil du ikke og ikke er komfortabel med å pushe den grensen så gjør du ikke det. Så må det være opp til han hvorvidt han kan leve uten eller om det er så viktig at han må finne en annen.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be ham finne seg en mannlig elsker istedet. Så kan dem dytte fingre oppi ræva på hverandre.

Anonymkode: 3c914...a39

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok skaphomse. Du kan prøve å hjelpe ham ut av skapet.

Anonymkode: 1be5b...fe5

Analsex har ingenting med å være homofil å gjøre. 

dagens lekse:

Tenner en mann på kvinner, men liker analsex, så er han straight. 

tenner en mann på andre menn, og liker analsex, så er han homofil 

Tenner en mann på begge kjønn, og liker analsex, så er han bi.. 

yay for ny lærdom <3 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, kattepusen skrev:

Analsex har ingenting med å være homofil å gjøre. 

dagens lekse:

Tenner en mann på kvinner, men liker analsex, så er han straight. 

tenner en mann på andre menn, og liker analsex, så er han homofil 

Tenner en mann på begge kjønn, og liker analsex, så er han bi.. 

yay for ny lærdom <3 

Takk! Skulle akkurat til å informere om dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...