AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #21 Skrevet 5. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller enda bedre, finn deg en kjæreste. En som ikke bare vil ha sex med deg. Det må da være bedre enn å være knulledukke for denne fyren. Anonymkode: b4146...727 Jeg lar meg ikke utnytte. Vi har en gjensidig avtale om sex, så jeg utnytter han like mye som han utnytter meg. Men jeg skjønner at jeg ikke strekker helt til på det punktet, så da får vi se om han ønsker å finne en annen i steden. Anonymkode: 0f198...e29 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #22 Skrevet 5. juli 2017 17 minutter siden, stan skrev: Og vreng dem etter bruk. Og i munnen på ham etter det. Anonymkode: edf2a...137
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #23 Skrevet 5. juli 2017 Kjør på. Finn punktet hans. Han kommer til å bli i himmelen.husk Glidemiddel og hansker hvis du er usikker. Anonymkode: 45dde...9f8 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 5. juli 2017 #24 Skrevet 5. juli 2017 11 minutter siden, visp skrev: Det er jo veldig godt for han med en finger i rumpa samtidig som han blir sugd. Om du ikke har lyst til å prøve med en finger kan du kanskje ta noe som ligner? Kjøp en pose risbrød og bruk det. Da har dere noe å spise på etterpå også. Bare ikke mist den oppi der.
wintergirl Skrevet 5. juli 2017 #25 Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er 29 år. Han var på vei til å ta en finger opp i meg bak en gang vi hadde sex, men stoppet da jeg sa nei. Da fortalte jeg at jeg ikke ønsket noe oppi der, og han har ikke prøvd seg på noe sånt siden. Unntatt å foreslå det noen ganger, men som sagt tror jeg dette er mest for å erte meg, da han vet at jeg synes det er skikkelig ekkelt. Anonymkode: 0f198...e29 Jeg skjønner hva du mener. La rumpe være. Exen min maste om å bli slikket i rumpa også. Syns sånt er heslig jeg Jeg liker heller ikke å få noe opp i rumpa,det gjør vondt. Skjønner ikke fasinasjonen deres for akkurat det hullet der. Det minst delikate hulet også 💩 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #26 Skrevet 5. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke helt poenget med å ha en "knullevenn" dersom dere ikke engang er seksuelt kompatible. Når relasjonen bare er sex, burde i det minste dette være perfekt. Han har tydeligvis en viss analfiksering og om dette ikke blir tilfredsstilt gjennom deg, finner han vel en annen (om han ikke har gjort det allerede). Anonymkode: 3d75a...78a Jeg visste ikke hvor ille det stod til med denne fikseringen vi har jo hatt sex en god stund, og dette med rompehull har kommet frem i det siste. Jeg har ikke helt skjønt om han kødder for å erte meg, eller om han faktisk mener det seriøst. Får vel ta en prat med han om hva han tenker videre. Jeg orker ikke mer mas om rumpe hvertfall, så da får han finne seg en annen. Ellers virker han fornøyd med sexen, og det er jeg også. Anonymkode: 0f198...e29
Jus sanguinis Skrevet 5. juli 2017 #27 Skrevet 5. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner virkelig ikke greia med rumper. Anonymkode: 0f198...e29 Det er vel fordi din rompe er trangere enn din fitte. 2
Måbarefåsiat... Skrevet 5. juli 2017 #28 Skrevet 5. juli 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har bestemt at jeg ikke skal avfeie ønsket hans med en gang, men tenke meg litt om. Det er jo ikke et veldig spesielt ønske, det er vel bare at jeg ikke har eksperimentert så mye seksuelt. Det er fint å tenke seg om. Personlig synes jeg dog det er et spesielt ønske - dette med rompesex er helt uaktuelt for meg i hvertfall. Men skjønner jo at det har blitt en allemannsgreie... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #29 Skrevet 5. juli 2017 Det hadde ikke jeg gjort! Og ja man får bæsjelukt og i værstefall bæsj på fingeren. Kunne til nød gjort det med en buttplugg på en kjæreste jeg hadde hatt lenge hvis han absolutt fikk mye nytelse ut av det, men aldri tillatt på meg selv. Er jo menn som har g punkt ikke vi. Og ja menn som er anal fikserte på damer starter med en finger så kommer de til å mase om kuken også så ikke la han få lov er mitt tips! Med mindre du er gira på pikk i analen da Anonymkode: 6563a...170 1
Katten.2.0 Skrevet 5. juli 2017 #30 Skrevet 5. juli 2017 Kjøp nå bare en latekshanske og stikk en finger i rumpa på'n. Da slipper du å være redd. Verre er det ikke. 1
stan Skrevet 5. juli 2017 #31 Skrevet 5. juli 2017 21 minutter siden, visp skrev: Det er jo veldig godt for han med en finger i rumpa samtidig som han blir sugd. Om du ikke har lyst til å prøve med en finger kan du kanskje ta noe som ligner? Kjøp en pose risbrød og bruk det. Da har dere noe å spise på etterpå også. Bare ikke mist den oppi der. Hvorfor akkurat risbrød? Butikken er jo full av finger eller penis formede varer. Hva er galt med en gulrot i rompa? 3
visp Skrevet 5. juli 2017 #32 Skrevet 5. juli 2017 9 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Ja, får alltid lyst på sjokolade etter sex!
visp Skrevet 5. juli 2017 #33 Skrevet 5. juli 2017 14 minutter siden, stan skrev: Hvorfor akkurat risbrød? Butikken er jo full av finger eller penis formede varer. Hva er galt med en gulrot i rompa? Om man skulle være uheldig så vil sjokoladen smelte av seg selv. Dessuten gjør risen forseringen litt mer spennende. Du må prøve Stan!! 2
Charlotteul Skrevet 5. juli 2017 #34 Skrevet 5. juli 2017 Ser ikke problemet. En finger eller fem i aslet har aldri tatt livet av noen. Ikke gjør det til noe værre enn det er. Hva er vitsen med knullevenn om man ikke kan lage litt mayhem i blant? Give it a go, det er prikken over i'en 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #35 Skrevet 5. juli 2017 51 minutter siden, wintergirl skrev: Uff, tragisk med sånne analfikserte menn. Exen min er helt vill på sånt og stakk finger opp helt uforberedt. Hvor gammel er han? Det må da være lov for HAN å ytre hva han vil at du skal gjøre på samme måte som du sikkert har ting dine partnere gjør på deg som tenner deg mer enn han. Ser ikke problemet. Greit nok om TS sier nei, gitt at det er over hennes komfortsone, men å stemple han som tragisk fordi han tenner på noe han får nytelse, DET er litt "tragisk" Anonymkode: 69ad2...c4f 2
SlemUlv Skrevet 5. juli 2017 #36 Skrevet 5. juli 2017 Menn har prostata, når denne blir masert vil de kunne få ganske så kraftige orgasmer. Om du er redd for lukt, forlang at han rengjør seg SKIKKELIG før den type lek, og bruk latexhanske. (og vreng den av hånden etterpå, og få han til å kaste den ) Om han ikke godtar at du bruker hanske, som egentlig ikke kjennes SÅ annerledels ut, utenom at man slipper å være redd for å bli skrapt opp av negl, så lar du være. Da har du satt dine grenser, uten at de ble respekterte, du har prøvd. Når det kommer til analsex/lek på kvinner, KAN det være godt for noen. Men her er det veldig individuelt. noen kvinner får kraftige analorgasmer, noen får ingen utbytte av det, noen igjen syns bare det er vondt og ubehagelig. Så akkurat det er opp til deg om du vil 1
wintergirl Skrevet 5. juli 2017 #37 Skrevet 5. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må da være lov for HAN å ytre hva han vil at du skal gjøre på samme måte som du sikkert har ting dine partnere gjør på deg som tenner deg mer enn han. Ser ikke problemet. Greit nok om TS sier nei, gitt at det er over hennes komfortsone, men å stemple han som tragisk fordi han tenner på noe han får nytelse, DET er litt "tragisk" Anonymkode: 69ad2...c4f Jo, Det er tragisk når de ikke tar nei for nei jo. Det er det virkelig. Helt tragisk 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #38 Skrevet 5. juli 2017 8 minutter siden, wintergirl skrev: Jo, Det er tragisk når de ikke tar nei for nei jo. Det er det virkelig. Helt tragisk Er du 14 år gammel? Man bruker ikke ordet tragisk i sammenheng med at en mann spør om analsex gjentatte ganger. Irriterende kan du godt si, men her er det snakk om et forhold bygget på sex, det er klart han vil fortsette å spørre om noe han får mye av seksuelt. Anonymkode: 69ad2...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #39 Skrevet 5. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke menns fascinasjon med rumpehull. Jeg hadde også nektet å ta en finger i rumpa på en mann, fordi jeg som deg syns det er regelrett svært usexy. Men en av mine FFs tok en finger oppi min og jeg ble positivt overrasket over at det faktisk er litt digg. Man merker det ikke så veldig egentlig. Men om du ikke vil sier du selvsagt NO. Jeg kommer fortsatt ikke til å plassere mine fingre i en manns rumpehull, men de kan godt ta en liten en i min om de vil, hehe. Anonymkode: 6bffd...69f Er det forskjell på en manns rumpehull kontra kvinnens rumpehull siden du på død og liv må ha med kjønnet,er ikke et rævhøl et rævhøl liksom enten det er kvinne eller mann Anonymkode: dcd41...bf3
SlemUlv Skrevet 5. juli 2017 #40 Skrevet 5. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det forskjell på en manns rumpehull kontra kvinnens rumpehull siden du på død og liv må ha med kjønnet,er ikke et rævhøl et rævhøl liksom enten det er kvinne eller mann Anonymkode: dcd41...bf3 vel.. ja.. menn har prostata opp i analen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå