AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Jeg har en knullevenn og i det siste har han ytret et ønske om at jeg skal ta en finger bak på han. Jeg har aldri hatt noen interesse for rumpehull Synes tvert i mot at det er litt ekkelt.. Men jeg har bestemt at jeg ikke skal avfeie ønsket hans med en gang, men tenke meg litt om. Det er jo ikke et veldig spesielt ønske, det er vel bare at jeg ikke har eksperimentert så mye seksuelt. Tilbake til rumpehullet, og mitt viktigste spørsmål i dag: vil det ikke lukte vondt av fingeren min? Jeg blir fort kvalm, og tanken på avføringslukt på fingeren er nok til at brekningene kommer. Og tenk om jeg får noe bæsj eller "bæsjesaft" på fingeren? Jeg høres sikkert ut som en 14-åring nå, men jeg er faktisk over 30 år. Han ønsker jo også å fingre meg i rompa, men der har jeg foreløpig sagt klart nei. Selvom han er overbevist om at jeg kommer til å gi etter. Han mener nemlig at dette er utrolig deilig for jenter. Jeg derimot har ingen tro på det. Og jeg kommer uansett til å være redd for at han får bæsjelukt på fingrene, så det er nok til at jeg ikke vil. Anonymkode: 0f198...e29 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Uff, han er vel bare typisk analfiksert. Etter hvert kommer maset om analsex også. Dess mer du gir etter for, dess mer kommer han til å pushe grensene dine litt til. Og så ender du opp med å få analmaset konstant. Anonymkode: b4146...727 12
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 La rassen være det den er til for. Alt annet er Anonymkode: be03e...9f3 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Bruk latexshansker. Anonymkode: 31e62...0c0 6
stan Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruk latexshansker. Anonymkode: 31e62...0c0 Og vreng dem etter bruk. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uff, han er vel bare typisk analfiksert. Etter hvert kommer maset om analsex også. Dess mer du gir etter for, dess mer kommer han til å pushe grensene dine litt til. Og så ender du opp med å få analmaset konstant. Anonymkode: b4146...727 Joda han har allerede spurt om analsex! Jeg har sagt helt klart nei til dette. Så nå spør han mest for å erte meg tror jeg. Jeg skjønner virkelig ikke greia med rumper. Anonymkode: 0f198...e29 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk latexshansker. Anonymkode: 31e62...0c0 hehe jeg hadde gått med på det kanskje Er det innafor å spørre om jeg kan bruke hansker når jeg tar på han der bak? Anonymkode: 0f198...e29 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda han har allerede spurt om analsex! Jeg har sagt helt klart nei til dette. Så nå spør han mest for å erte meg tror jeg. Jeg skjønner virkelig ikke greia med rumper. Anonymkode: 0f198...e29 Der ser du. Tro meg, han kommer aldri til å gi seg. Anonymkode: b4146...727 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hehe jeg hadde gått med på det kanskje Er det innafor å spørre om jeg kan bruke hansker når jeg tar på han der bak? Anonymkode: 0f198...e29 Det vil jeg tro tar vekk litt av piffen. Men du, finn deg en annen elsker. Hvorfor orke med slike analfikserte menn? Man blir bare sliten av slike. Anonymkode: b4146...727 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #12 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vil jeg tro tar vekk litt av piffen. Men du, finn deg en annen elsker. Hvorfor orke med slike analfikserte menn? Man blir bare sliten av slike. Anonymkode: b4146...727 Ja jeg må bare stå på mitt. Så får han eventuelt finne seg en annen dersom jeg ikke er bra nok. Han har jo omtrent fri tilgang til mine to andre hull Anonymkode: 0f198...e29 1
visp Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 Det er jo veldig godt for han med en finger i rumpa samtidig som han blir sugd. Om du ikke har lyst til å prøve med en finger kan du kanskje ta noe som ligner? Kjøp en pose risbrød og bruk det. Da har dere noe å spise på etterpå også. Bare ikke mist den oppi der. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #14 Skrevet 5. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg må bare stå på mitt. Så får han eventuelt finne seg en annen dersom jeg ikke er bra nok. Han har jo omtrent fri tilgang til mine to andre hull Anonymkode: 0f198...e29 Eller enda bedre, finn deg en kjæreste. En som ikke bare vil ha sex med deg. Det må da være bedre enn å være knulledukke for denne fyren. Anonymkode: b4146...727 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #15 Skrevet 5. juli 2017 Skjønner ikke menns fascinasjon med rumpehull. Jeg hadde også nektet å ta en finger i rumpa på en mann, fordi jeg som deg syns det er regelrett svært usexy. Men en av mine FFs tok en finger oppi min og jeg ble positivt overrasket over at det faktisk er litt digg. Man merker det ikke så veldig egentlig. Men om du ikke vil sier du selvsagt NO. Jeg kommer fortsatt ikke til å plassere mine fingre i en manns rumpehull, men de kan godt ta en liten en i min om de vil, hehe. Anonymkode: 6bffd...69f 4
wintergirl Skrevet 5. juli 2017 #16 Skrevet 5. juli 2017 Uff, tragisk med sånne analfikserte menn. Exen min er helt vill på sånt og stakk finger opp helt uforberedt. Hvor gammel er han? 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #17 Skrevet 5. juli 2017 Jeg synes analsex er nydelig. Elsker det. MEN jeg har ikke analsex om jeg ikke har gjort nr2 og også vasket meg godt før det skjer samt at avføringen den dagen har vært helt fast og fin. Da kommer det nemlig ikke noe bæsj ei heller noe lukt. Hvis vi skal ha skikkelig anallek, da faster jeg 24t, for deretter å skylle systemet med vann, bruker en analdusj. Jeg får de mest intense orgasmene av analsex. Herlige nerver. Men siden du er redd for gris og lukt, brukt latex hansker eller kondom på fingrene, vreng etterpå. lykke til Anonymkode: 21628...60b 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #18 Skrevet 5. juli 2017 Ser ikke helt poenget med å ha en "knullevenn" dersom dere ikke engang er seksuelt kompatible. Når relasjonen bare er sex, burde i det minste dette være perfekt. Han har tydeligvis en viss analfiksering og om dette ikke blir tilfredsstilt gjennom deg, finner han vel en annen (om han ikke har gjort det allerede). Anonymkode: 3d75a...78a 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #19 Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, wintergirl skrev: Uff, tragisk med sånne analfikserte menn. Exen min er helt vill på sånt og stakk finger opp helt uforberedt. Hvor gammel er han? Han er 29 år. Han var på vei til å ta en finger opp i meg bak en gang vi hadde sex, men stoppet da jeg sa nei. Da fortalte jeg at jeg ikke ønsket noe oppi der, og han har ikke prøvd seg på noe sånt siden. Unntatt å foreslå det noen ganger, men som sagt tror jeg dette er mest for å erte meg, da han vet at jeg synes det er skikkelig ekkelt. Anonymkode: 0f198...e29
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #20 Skrevet 5. juli 2017 Hvorfor være så negativ til alt "nytt"? Tar 2 fingre opp i rumpa til typen, og det skal visst være bra mot prostatakreft også. Kommer av og til uten at jeg trenger å berøre pikken. Gjør jo det da. Med vanlig vask, kan du stikke en finger helt inn uten at det blir bæsj på den. Ikke noen krig dette vel? Tar den i rumpa av og til, og det må ikke forhandles i timevis om det. Men han nekter ikke mye på det jeg vil heller. Anonymkode: f980a...f7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå