søndagsengel? Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 Hvordan tenker dere at de dere inviterer skal svare på invitasjonen? Sender dere med svarkort, ber dere dem ringe, eller ordner dere det på andre måter?
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #2 Skrevet 6. januar 2005 Vi skrev alle våre telefonnumre og mailadresser i invitasjonen
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #3 Skrevet 6. januar 2005 Vi kommer ikke til å ha svarkort. Vi oppgir telefonnummer så kan folk ringe
Gjest Brud2005 Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 Først ville vi ikke ha svarkort, men så hørte vi om tilfeller der man fikk muntlige tilbakemeldinger fremfor skriftlige og det oppstod misforståelser om hvor mange som kom og hvem som kom. Førte til problemer med bordplassering på dagen o.l. Derfor har vi nå bestemt oss for svarkort - mer bindende for gjestene, mer ryddig for dere.
TeddyToria Skrevet 6. januar 2005 #7 Skrevet 6. januar 2005 Vi dropper også svarkort... Det får holde at vi oppgir alles telefonnummere! Og vil de ikke ringe, så har de adresser, både til hjem og mail, så kan de gjøre som de vil egentlig!
Huldra:) Skrevet 6. januar 2005 #8 Skrevet 6. januar 2005 Foreldrene våre ønsker at vi setter deres tlf.nr på invitasjonene siden det er de som byr. Da får de mulighet til å snakke med gjester de ellers ikke snakker så mye med. Synes det er litt koselig jeg, selv om jeg først var inne på ideen med svarkort....
Gjest Betty Boop Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Vi har ikke bestemt oss enda. Dere som skal ha svarkort, vil dere også legge ved konvolutt og frimerke?
Arwen Skrevet 7. januar 2005 #10 Skrevet 7. januar 2005 Vi hadde vårt telefonnummer og mailadresse samt mine foreldres telefonnummer. Ingen har ringt mine foreldre, alle har sagt direkte fra til oss.
Gjest Aricept i.i Skrevet 7. januar 2005 #11 Skrevet 7. januar 2005 Vi skal ha svarkort. Vi legger med frankert konvolutt også ja, med vår adresse på. Hovedgrunnen til at vi gjør det sånn er at jeg hater å prate i telefon... I tillegg har vi ingen hjemmetelefon, begge jobber til ulike tider, og det er derfor ikke alltid like lett å få tak i oss. Håper også at siden det følger med svarkort at de inviterte føler seg mer "pliktet" til å svare, uansett om de kommer eller ikke...
Murf Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 Vi hadde ikke svarkort, da jeg selv ALDRI husker å sende noe innen fristen. Hvor vanskelig er det å få kjøpt frimerke? Mail er så mye enklere. Og det fordelte seg fint, familien på min side sa ifra til mine foreldre, hans familie ringte til hans foreldre og vennene våre ringte/mailet til oss. M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå