Gå til innhold

Hvor viktig er spooning (kose) for dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor viktig er det å spoone for dere? Nå spør jeg alle om når de både er i forhold og singel

Spooner dere med ONS? Hva syns dere om det

La oss si du er på byn og treffer en pen kvinne/mann og blir med hjem til den personen og har sex. Har dere behov for kos eller tar initiativ til spooning, strykibg på ryggen osv?

Jeg er 26 år gammel mann og spoonet i flere timer med siste ons. Holdt hender og strøk på hverandre noe jeg syns var veldig fint. Jeg var i starten usikker på om hun likte det , men det virket slik. Liker dere det? Eller blir dere crepet ut?

Det gikk dessverre ikke med meg og henne pga exen

Anonymkode: c49a3...975

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spooner nesten hver kveld, koselig det å sette på en film og ligge slik :)

Er mann. 

Anonymkode: fa2ca...3b5

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spooner nesten hver kveld, koselig det å sette på en film og ligge slik :)

Er mann. 

Anonymkode: fa2ca...3b5

Me2

AnonymBruker
Skrevet

På en skala fra 1-10 så 10 i forhold. 

Spooner med ONS også for å sove, hadde blitt pissed om han bare la seg på ryggen og ikke ga noe nærhet,  men om han som ONS hadde ligget å strøket på meg i timesvis hadde jeg tolka det som at han var veeeldig interessert og betatt av meg og sjeldent fikk nærhet. 

Anonymkode: fa1d7...f4e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På en skala fra 1-10 så 10 i forhold. 

Spooner med ONS også for å sove, hadde blitt pissed om han bare la seg på ryggen og ikke ga noe nærhet,  men om han som ONS hadde ligget å strøket på meg i timesvis hadde jeg tolka det som at han var veeeldig interessert og betatt av meg og sjeldent fikk nærhet. 

Anonymkode: fa1d7...f4e

Jeg er vokst opp i fosterhjem så aldri fått det gjennom oppvekst.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri spoonet med ONS. Hadde følt at det var rart, et menneske jeg ikke kjenner. Men sex dermot med en fremmed er greit :ler:

Jeg har ikke behov for kosing med ONS, men med en jeg dater er i forhold med er det veldig viktig :)

Anonymkode: 62f5f...609

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri spoonet med ONS. Hadde følt at det var rart, et menneske jeg ikke kjenner. Men sex dermot med en fremmed er greit :ler:

Jeg har ikke behov for kosing med ONS, men med en jeg dater er i forhold med er det veldig viktig :)

Anonymkode: 62f5f...609

Rart det der. Å holde rundt et ons er gelt sykt creepy. Men svelge spermen til en fremmed mann man traff for 2 timer siden og slikke han i rævhøllet er liksom ok🐷

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor viktig er det å spoone for dere? Nå spør jeg alle om når de både er i forhold og singel

Spooner dere med ONS? Hva syns dere om det

La oss si du er på byn og treffer en pen kvinne/mann og blir med hjem til den personen og har sex. Har dere behov for kos eller tar initiativ til spooning, strykibg på ryggen osv?

Jeg er 26 år gammel mann og spoonet i flere timer med siste ons. Holdt hender og strøk på hverandre noe jeg syns var veldig fint. Jeg var i starten usikker på om hun likte det , men det virket slik. Liker dere det? Eller blir dere crepet ut?

Det gikk dessverre ikke med meg og henne pga exen

Pleier egentlig bare ligge å rimme de jeg, er jo en form for kos det og...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Pleier egentlig bare ligge å rimme de jeg, er jo en form for kos det og...

Nja. Bedre å bli rimmet enn å rimme selv. Plutselig får man en pleasent suprise

Skrevet

Nei, altså fra spøk til revolver så hender det jeg ligger å holder rundt de, men gidder ikke stryke å kile de.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Nei, altså fra spøk til revolver så hender det jeg ligger å holder rundt de, men gidder ikke stryke å kile de.

Nei ikke jeg heller. Men om du treffer en som er helt perfekt i dine øyne så gjør du kanskje det. Det var hun som jeg koste med sist😍😍😍😍😍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt ons, og kunne heller aldri tenke meg å ha det, så har følgelig heller aldri spoonet i en sånn situasjon. 

Spooning er godt mer mannen. Jeg liker best å være storeskjeen.

Anonymkode: 30c4c...786

AnonymBruker
Skrevet

Viktigere en sex. Jeg avsluttet et forhold med enn for han likte ikke å spoone eller noe form for kos. Det at han var veldig dominerende itillegg gjorde at det bare ble tull av det hele. Jeg har aldri ONS. 

Anonymkode: 1600e...e5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktigere en sex. Jeg avsluttet et forhold med enn for han likte ikke å spoone eller noe form for kos. Det at han var veldig dominerende itillegg gjorde at det bare ble tull av det hele. Jeg har aldri ONS. 

Anonymkode: 1600e...e5a

Ja det er viktig. Men det er viktig for menn å få utløsning også. Så vist du suger kjæresten din ordentlig så får du sikkert mye kos etterpå

Skrevet

Nærheten ved kos er en vel så viktig del for meg ved et ligg som sexen. Trenger ikke det hver gang, men det hører med i lengden både i seksuelle og ikke-seksuelle settinger.

Basert på det over er det klart jeg da koser med et ONS/en flørt også. Legger ikke følelser i det i en slik setting. Kos er bare så behagelig med noen en finner tiltrekkende og/eller er trygg på.

AnonymBruker
Skrevet

Er i forhold..  .  Takler ikke mye kos og for mye fysisk kontakt.     

Anonymkode: 2e57d...646

Skrevet

Har ikke hatt ONS, og kan derfor ikke si noe om kosing på den fronten, men jeg spooner som regel hver kveld med kjæresten. Når han får være lille-skje, da koser'n seg :nigo: Kos er veldig viktig i forholdet - bortsett fra når jeg skal sove :opplyser:

Skrevet
På 5.7.2017 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Rart det der. Å holde rundt et ons er gelt sykt creepy. Men svelge spermen til en fremmed mann man traff for 2 timer siden og slikke han i rævhøllet er liksom ok🐷

Fordi ikke alle mennesker legger følelser i sexen. Og når man har sex, med ons så er liksom målet spenning og/eller orgasme. Det er lett å stenge følelser hvis man bare fokuserer på det.

Mens når man gjør andre nære ting med et fremmed menneske, så blir det bare veldig rart. Stryking, spooning, holde hverandre i hender etc. blir for noen oppfattet som noe man gjør med en person man har en relasjon med. Det blir bare rart å gjøre slikt med en fremmed, syns jeg. For hva for man utifra å gjøre det, tenker jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og daten min spooner mot hverandre, det er så kos.vi fletter beina og ligger tett så jeg ligger mot brystet hans. Liker spooning også, men syns ikke det er så intimt.. 

Anonymkode: 1decd...fd5

AnonymBruker
Skrevet

Spooner med ons, men er som oftest spooning som fører til sex i mine tilfeller. 

Anonymkode: 3e829...af1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...