AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Har dere noen gang gjort noe dere i ettertid absolutt ikke forsto hvorfor dere gjorde? Der dere ser at hvis dere lot være så ville alt blitt så mye bedre? i en såret situasjon (av min eks) gjorde jeg en forhastet beslutning ang en mann som var interessert (jeg ville i utgangspunktet ikke noe) dette førte til ting som ikke skulle skje og rett etter dette møtte jeg drømmemannen og ser at hvis jeg bare hadde latt ting være og hverdagen gå sin gang hadde alt ordnet seg selv. Nå føler jeg dette ødelegger for det med han nye, og jeg sitter igjen skamfull med følelsen av at det skjedde utenfor min kontroll og at det "ikke var meg", med andre ord jeg klarer ikke å forstå på noen måte hvordan det kunne skje, og derfor klandrer jeg meg selv og klarer ikke å legge det bak meg.. det har rett og slett gått skikkelig ut over min egen selvtillit og tro på meg selv, og gitt meg en sikkelig knekk.. er første gang jeg sitter igjen med følelsen av at noe bare skjedde uten at jeg var tilstedet i hodet på en måte, og det er skikkelig ekkelt, gir meg følelsen av å ikke ha kontroll.. er også redd for hva andre tenker, da vi er fra en liten plass og begge de to mennene her har samme venner og han som var interessert mens jeg egentlig ikke ville, han ble naturlig nok ganske sur da jeg avslo han på nytt etter det som skjedde da.. skal sies at det hadde vært ganske mye styr med han tidligere også, han har vært ganske Stygg med meg fordi han ikke fikk viljen sin, og det gjør det bare enda mer uforståelig for meg at jeg lot han inn tilslutt, selv om det var i en såret og sårbar stund.. flere som har opplevd lignende og kan dele? Trenger så veldig å komme videre fra dette nå! Anonymkode: 8cb9f...cfb
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Drit i hva andre tenker. Det er derfor du føler på frykten og den dårlige selvfølelsen. Der og da så gjorde du jo det du hadde lyst til og da var det "deg" selvom det er noe du normalt ikke pleier å gjøre. Alle kan komme utfor å gjøre ting man angrer på eller ta forhastede avgjørelser men shitau. Anonymkode: b2b50...8c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå