Gå til innhold

Varmt sted i november som ikke er så dyrt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og sambo planlegger å reise en uke for litt sol og varme i november, men hvilke alternativer finnes egentlig? I fjor var vi i Miami og hadde det kjempefint der, men det var ganske dyrt og vi har et litt lavere budsjett i år. I tillegg var flyreisen dit laaaang..

Kriteriene vi har er egentlig bare at det er strand, 25-30 grader og helst ikke så lang flytur :P Og gjerne litt shoppingmuligheter, men det er ikke et must. Er ikke interessert i kultur og historie, så det trenger ikke være noen store attraksjoner.

Forslag? 

Anonymkode: 474f2...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, caroprins skrev:

Grand Canaria. 

2 timer siden, caroprins skrev:

Grand Canaria. 

Ikke spesielt varm der i november

Anonymkode: ae786...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for forslag :) Tyrkia tør jeg ikke dra til, har fått helt hetta etter alt oppstyret som har vært der nede tidligere.

Innser at det kan være vanskelig å finne et sted som er så varmt som jeg ønsker på den tida...kanskje vi må vurdere oktober istedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nå god norsk sommertemperatur på Kanariøyene i november i hvert fall, og varmere i havet enn på de fleste norske strender på sommeren. 

Endret av Jus sanguinis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran Canaria (øyen) er fantastisk i November om du holder deg ved sydkysten. Værmeldingen ser "dårlig" ut men det er strand og bikinitemperatur og sol hver dag. Pakker alltid langbukser og gensere, ender med skjørt og T-skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet du ikke ønsker deg så lang flytur,men kan virkelig anbefale Thailand i november. Billig billetter også. Jeg trives i Pattaya området, med sol, shopping og fine badestrender i nærheten. En del shady uteliv er det, men det er enkelt å holde seg unna :)

Anonymkode: 85076...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal helt opp på 30 grader må du nok dra et stykke (f.eks Thailand), men det er nok 20-25 grader på Kypros i november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gjennomsnittlig  dagtemperatur  på ca 24 grader er vel innafor.  Kveld og morgen rundt 17 og dagtemperatur  kan ofte komme opp i  26 grader.  Bare sørg for at man har et hotell med oppvarmet basseng.  Har vært der både I desember og januar måned og har hatt opp i 27 grader på dagtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm...skal undersøke Gran Canaria og temperaturene der grundigere. Hadde vært deilig å slippe lange flyturer som til Thailand, men hvis vi skal finne et sted hvor vanntemperaturen er såpass høy at det går an å bade så spørs det vel om vi ikke må belage oss på noen ekstra timer på fly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader på GC (sydkysten) i desember, og mange med meg. 

Endret av Prinsesse788
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så bra, ser ut til at vi kanskje satser på Gran Canaria da.Takk for tips, råd og erfaringer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...