Gå til innhold

Varmt sted i november som ikke er så dyrt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sambo planlegger å reise en uke for litt sol og varme i november, men hvilke alternativer finnes egentlig? I fjor var vi i Miami og hadde det kjempefint der, men det var ganske dyrt og vi har et litt lavere budsjett i år. I tillegg var flyreisen dit laaaang..

Kriteriene vi har er egentlig bare at det er strand, 25-30 grader og helst ikke så lang flytur :P Og gjerne litt shoppingmuligheter, men det er ikke et must. Er ikke interessert i kultur og historie, så det trenger ikke være noen store attraksjoner.

Forslag? 

Anonymkode: 474f2...7c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, caroprins skrev:

Grand Canaria. 

2 timer siden, caroprins skrev:

Grand Canaria. 

Ikke spesielt varm der i november

Anonymkode: ae786...b40

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kypros, Madeira,Marokko, Kanariøyene foreksempel.

AnonymBruker
Skrevet

Tyrkia

Anonymkode: 8eebc...f37

AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag :) Tyrkia tør jeg ikke dra til, har fått helt hetta etter alt oppstyret som har vært der nede tidligere.

Innser at det kan være vanskelig å finne et sted som er så varmt som jeg ønsker på den tida...kanskje vi må vurdere oktober istedet. 

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nå god norsk sommertemperatur på Kanariøyene i november i hvert fall, og varmere i havet enn på de fleste norske strender på sommeren. 

Endret av Jus sanguinis
  • Liker 1
Skrevet

Gran Canaria (øyen) er fantastisk i November om du holder deg ved sydkysten. Værmeldingen ser "dårlig" ut men det er strand og bikinitemperatur og sol hver dag. Pakker alltid langbukser og gensere, ender med skjørt og T-skjorte.

AnonymBruker
Skrevet

Vet du ikke ønsker deg så lang flytur,men kan virkelig anbefale Thailand i november. Billig billetter også. Jeg trives i Pattaya området, med sol, shopping og fine badestrender i nærheten. En del shady uteliv er det, men det er enkelt å holde seg unna :)

Anonymkode: 85076...4a2

Skrevet

Hvis du skal helt opp på 30 grader må du nok dra et stykke (f.eks Thailand), men det er nok 20-25 grader på Kypros i november

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gjennomsnittlig  dagtemperatur  på ca 24 grader er vel innafor.  Kveld og morgen rundt 17 og dagtemperatur  kan ofte komme opp i  26 grader.  Bare sørg for at man har et hotell med oppvarmet basseng.  Har vært der både I desember og januar måned og har hatt opp i 27 grader på dagtid. 

AnonymBruker
Skrevet

Hmm...skal undersøke Gran Canaria og temperaturene der grundigere. Hadde vært deilig å slippe lange flyturer som til Thailand, men hvis vi skal finne et sted hvor vanntemperaturen er såpass høy at det går an å bade så spørs det vel om vi ikke må belage oss på noen ekstra timer på fly...

Skrevet (endret)

Jeg bader på GC (sydkysten) i desember, og mange med meg. 

Endret av Prinsesse788
AnonymBruker
Skrevet

Så bra, ser ut til at vi kanskje satser på Gran Canaria da.Takk for tips, råd og erfaringer :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...