AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #21 Skrevet 8. juli 2017 På 5.7.2017 den 6.54, AnonymBruker skrev: Du måtte holde tunga beint i munnen når du skrev innlegget ditt..så det ikke ble noen og å feil..😀 Anonymkode: b2148...791 DA. DA du skrev innlegget. Når/da-feil er minst like irriterende etter min mening. Anonymkode: b774e...082
Gjest making.a.mess Skrevet 8. juli 2017 #22 Skrevet 8. juli 2017 På 5.7.2017 den 6.47, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes det er irriterende med folk som ikke vet forskjell på og/å ? Greit med de som har lærevansker ogsånt men når jeg begynner og ser folk som har klart seg bra på skolen og godt voksne folk som skriver det da begynner jeg virkelig å lure folk skriver jo nesten bare med å for tiden, nesten aldri med og, begynner og bli skikkelig irriterende er jeg den enesten som synes det ? Anonymkode: 2cc15...bbe Du har jo ikke en eneste riktig og/å i innlegget ditt. - Er du rusa?
Gjest lurven Skrevet 15. juli 2017 #23 Skrevet 15. juli 2017 På 5.7.2017 den 11.00, Simbyxor skrev: Ja, det er irriterende å slitsomt når folk ikke skjønner forskjellen på og å å. du mener vel å å å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå