AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Er det bare jeg som synes det er irriterende med folk som ikke vet forskjell på og/å ? Greit med de som har lærevansker ogsånt men når jeg begynner og ser folk som har klart seg bra på skolen og godt voksne folk som skriver det da begynner jeg virkelig å lure folk skriver jo nesten bare med å for tiden, nesten aldri med og, begynner og bli skikkelig irriterende er jeg den enesten som synes det ? Anonymkode: 2cc15...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes det er irriterende med folk som ikke vet forskjell på og/å ? Greit med de som har lærevansker ogsånt men når jeg begynner og ser folk som har klart seg bra på skolen og godt voksne folk som skriver det da begynner jeg virkelig å lure folk skriver jo nesten bare med å for tiden, nesten aldri med og, begynner og bli skikkelig irriterende er jeg den enesten som synes det ? Anonymkode: 2cc15...bbe Med tanke på hvor mange tråder det eksisterer her inne om det samme temaet, så må jeg dessverre skuffe deg. Du er ikke den eneste. Forøvrig så syns jeg du skal lese igjennom ditt eget innlegg før du kritiserer andre. Du skriver bl.a: -når jeg begynner og ser folk, begynner og bli, irriterende er jeg den enesten osv. Dette var bare noen eksempler. Du har flere i innlegget ditt. Anonymkode: 70c65...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 Du måtte holde tunga beint i munnen når du skrev innlegget ditt..så det ikke ble noen og å feil..😀 Anonymkode: b2148...791
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Irriterende med folk som tror at dysleksi ikke eksisterer. Anonymkode: 8e4f7...d18
Simbyxor Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 Ja, det er irriterende å slitsomt når folk ikke skjønner forskjellen på og å å. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irriterende med folk som tror at dysleksi ikke eksisterer. Anonymkode: 8e4f7...d18 Og/å skrivefeil har ingenting med dysleksi å gjøre Anonymkode: 7a8a3...641 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og/å skrivefeil har ingenting med dysleksi å gjøre Anonymkode: 7a8a3...641 Jo det har det. Anonymkode: 8e4f7...d18
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #8 Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo det har det. Anonymkode: 8e4f7...d18 Nei. Anonymkode: 7a8a3...641
Emmelise Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Det er vel egentlig individuelt hva slags innspill å/og har når man har dysleksi vil jeg tro ?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 Det blir litt for dumt å skylde på at ALLE som skriver og / å feil garantert har dysleksi. Dette er faktisk ikke tilfelle. En del som skriver dette feil, gidder rett og slett ikke å skrive ordentlig.... Og bllant ungdommer / unge voksne er det rett og slett ikke "kult" å lære seg noe særlig rettskriving... Anonymkode: 1856f...698 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes det er irriterende med folk som ikke vet forskjell på og/å ? Greit med de som har lærevansker ogsånt men når jeg begynner og ser folk som har klart seg bra på skolen og godt voksne folk som skriver det da begynner jeg virkelig å lure folk skriver jo nesten bare med å for tiden, nesten aldri med og, begynner og bli skikkelig irriterende er jeg den enesten som synes det ? Anonymkode: 2cc15...bbe Må være vondt OG irritere seg sånn. Er så mye elendighet,håpløshet, krig OG fattigdom...som bør oppta folk. Begynn med Å klag på skolen din, du er ikke helt stø selv. Hvorfor gidder du Å lese det andre skriver feil? Hopp over. Kutt ut venner som irriterer deg. Få deg et liv Anonymkode: 2764b...f7e
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #12 Skrevet 5. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må være vondt OG irritere seg sånn. Er så mye elendighet,håpløshet, krig OG fattigdom...som bør oppta folk. Begynn med Å klag på skolen din, du er ikke helt stø selv. Hvorfor gidder du Å lese det andre skriver feil? Hopp over. Kutt ut venner som irriterer deg. Få deg et liv Anonymkode: 2764b...f7e Anonymkode: e12cd...846 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes det er irriterende med folk som ikke vet forskjell på og/å ? Greit med de som har lærevansker ogsånt men når jeg begynner og ser folk som har klart seg bra på skolen og godt voksne folk som skriver det da begynner jeg virkelig å lure folk skriver jo nesten bare med å for tiden, nesten aldri med og, begynner og bli skikkelig irriterende er jeg den enesten som synes det ? Anonymkode: 2cc15...bbe Du har en og / å feil sjøl i teksten din😂det heter:" begynner Å bli skikkelig irriterende", " når jeg begynner Å se" Og er sammenbindende, Å er foran verb.... du må visst repetere det du OG! Anonymkode: ee908...661 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 5. juli 2017 #14 Skrevet 5. juli 2017 Ikke alle tar seg bryet i og skrive riktig når det er uformelt. Saken er jo den at så lenge mottakerne forstår hva senderen prøver og si, så er det jo vellykket. Riktig skrevet eller ikke. Klarer du og peke ut feil så har du jo forstått hva som har blitt sagt.
JackIost Skrevet 5. juli 2017 #15 Skrevet 5. juli 2017 Morsomt at så mange ikke skjønte spøken fra TS Mange innlagte skrivefeil, åpenbart med vilje, samt at og/å-feil vel er det som har blitt tatt opp flest ganger her inne. Jeg har laget en tråd om saken selv, og der viste det seg for øvrig at flere selvutnevnte eksperter tok feil
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #16 Skrevet 5. juli 2017 Helt eni d syns æ å Anonymkode: 834fa...522
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #17 Skrevet 5. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 7a8a3...641 Fantastisk argument. Anonymkode: 8e4f7...d18
Arabella Skrevet 5. juli 2017 #18 Skrevet 5. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du måtte holde tunga beint i munnen når du skrev innlegget ditt..så det ikke ble noen og å feil..😀 Anonymkode: b2148...791 Da.
Arabella Skrevet 5. juli 2017 #19 Skrevet 5. juli 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har en og / å feil sjøl i teksten din😂det heter:" begynner Å bli skikkelig irriterende", " når jeg begynner Å se" Og er sammenbindende, Å er foran verb.... du må visst repetere det du OG! Anonymkode: ee908...661 Presisering: foran verb i infinitiv. Endret 5. juli 2017 av Arabella
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2017 #20 Skrevet 5. juli 2017 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes det er irriterende med folk som ikke vet forskjell på og/å ? Greit med de som har lærevansker ogsånt men når jeg begynner og ser folk som har klart seg bra på skolen og godt voksne folk som skriver det da begynner jeg virkelig å lure folk skriver jo nesten bare med å for tiden, nesten aldri med og, begynner og bli skikkelig irriterende er jeg den enesten som synes det ? Anonymkode: 2cc15...bbe Begynner Å bli skikkelig irriterende ;-) Endret 5. juli 2017 av NotNaomi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå