EnLøk Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Jeg lurer på om noen her har testet eller bruker Zinzino olje. Har du opplevd noen merkbar forskjell i livet rent fysisk eller mentalt? Har ei venninne som maser om at jeg skal bruke dette. Men klarer ikke helt å finne noen andre enn Zinzino og deres selgere som sier at dette er bra for deg og meg
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Kjøp tran på butikken i stedet. Og nei, man merker ingen stor helseeffekt av tran med mindre man har vitamin D mangel. Anbefaler trening og et sunt og variert kosthold for å ha det bedre fysisk og mentalt. Anonymkode: 61eec...69b 2
Pringle Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 I tillegg til det over så kan du lese Wikipediaartikkelen om Zinzino: https://no.wikipedia.org/wiki/Zinzino 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Hold deg unna. Det blir bare mas. Tro meg; Du vil IKKE inn i de sekttilstandene som er der og i alt annet direktesalg! I Danmark kan man kjøpe akkurat samme olje i butikk. Ikke med Zinzino merket på, men med nøyaktig samme innhold. Og det til veldig mye lavere pris. Så det burde la seg gjøre å finne tilsvarende her også som er utvunnet fra noe annet enn fiskelever som tran er. Anonymkode: 8c994...297 1
EnLøk Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2017 Jeg har lest det samme og hatt samme tanker som ble postet her. Ønsket input fra en "bruker" eller selger av denne oljen.
Pringle Skrevet 5. juli 2017 #6 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, EnLøk skrev: Jeg har lest det samme og hatt samme tanker som ble postet her. Ønsket input fra en "bruker" eller selger av denne oljen. Du vet hva slags input det vil bli, ikke sant? 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 Denne kan du godt lese hovedinnlegget i. Jeg synes det sier mer enn nok. Anonymkode: 8c994...297
EnLøk Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2017 10 minutter siden, Pringle skrev: Du vet hva slags input det vil bli, ikke sant? Joda, men prøvde å samle så mange meninger som mulig før tråden endte opp med mitt eget syn på tema.
EnLøk Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne kan du godt lese hovedinnlegget i. Jeg synes det sier mer enn nok. Anonymkode: 8c994...297 Takk for link Fikk ikke til å søke på noe. Siden bare frøs. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 Har enn i nær familie som bruker den. Jeg bare synes det er som de andre direktsalg dritt - blåse opp til himmels av gale selgere slik at du tror du drikke fra blodet av Jesus..... jeg kan ikke se noe forandringer der for å si det sann og han sier ikke noe selv. Bare dritt billig olje som snake olje snakket opp for å tjene grovt på. Anonymkode: 79f40...46b
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 9 minutter siden, EnLøk skrev: Takk for link Fikk ikke til å søke på noe. Siden bare frøs. Her har du en til som viser hvordan de jobber. Ikke noe man bør oppsøke er min mening. Finn ut hva som skiller deres produkter fra andre, og finn noe billigere uten pågående selgere som er villig til å ofre alt av venner for en tusenlapp er mitt tips Anonymkode: 8c994...297
EnLøk Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har du en til som viser hvordan de jobber. Ikke noe man bør oppsøke er min mening. Finn ut hva som skiller deres produkter fra andre, og finn noe billigere uten pågående selgere som er villig til å ofre alt av venner for en tusenlapp er mitt tips Anonymkode: 8c994...297 Hadde ingen planer om å kjøpe Ville samle erfaringer og synspunkter som ammunisjon til å få venninnen min vekk fra dette. 1
Pringle Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 Zinzino... syntes det var noe kjent. Hallo, Cinzano - nå snakker vi!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #14 Skrevet 6. juli 2017 23 timer siden, EnLøk skrev: Hadde ingen planer om å kjøpe Ville samle erfaringer og synspunkter som ammunisjon til å få venninnen min vekk fra dette. Er hun blitt forhandler? Da er det dessverre ikke så mye å gjøre. Man kommer seg ikke ut derfra. Det går ikke an å slette kontoen, og det er binding på abonnementene. Og de man samarbeider med er ekstremt slitsomme og masete. Har vært utfor den gjengen, og sett hvordan det er. Jeg klarte heldigvis å stå fast på mitt og lot dem ikke lure meg med. Grunnleggeren ser ut til å ha vært involvert i T5PC (så noe slikt i den wiki-artikkelen). Det er ikke hva jeg kaller et kvalitetsstempel, eller en man bør feste lit til. Anonymkode: 8c994...297
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #15 Skrevet 6. juli 2017 http://forum.skepsis.no/index.php?topic=4376.0 Anonymkode: 97ad0...d12
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #16 Skrevet 7. juli 2017 Jeg har brukt, sammen med to venninner. Jeg merket ingen forskjell, heller ikke de andre eller jo, luft i magen og stinkende bæsj den økte også sultfølelsen og jeg gikk opp flere kilo på kort tid Anonymkode: 58aea...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå