maki Skrevet 6. januar 2005 #1 Del Skrevet 6. januar 2005 Prøver å spise 2 brødskiver hver 3 time + middag. Trener 20 min - 1 time om dagen. pilates / sykkling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 hmmm... jeg hadde villet variert litt, som yoghurt, frukt, salat og sånt i stedet for bare brødmat. Men det høres da riktig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 6. januar 2005 prøver å få i meg 5 om dagen,, yoghurt blir det ikke så mye av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 6. januar 2005 #5 Del Skrevet 6. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da? :klø: hvis man er liten og sitter pal hele dagene så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 hvis man er liten og sitter pal hele dagene så... Joda, men gikk utifra at dette var et gå ned i vekt program. Hadde jeg spist så mye hver dag hadde jeg ikke klart anne enn å sitte pal. Men mulig jeg har litt liten peiling på hva som er lite/normalt/passe/mye å spise. Men jeg skal ikke ødelegge tråden til Maki... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 7. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da? :klø: Jobber i barnehage, er i bevegelse så å si hele dagen, er sulten etter 2 1/2 time men mett etter 2 brødskiver. Liten er jeg vel hvis liten er lav, for er 154 Ødlegger ikke tråen ville ha synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. januar 2005 #8 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvis du går ut fra tre hovedmåltider - dvs frokost lunsj og middag - og at skivene innimellom reduserer til 1 skive? Dessuten betyr det noe hva du har som pålegg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 7. januar 2005 #9 Del Skrevet 7. januar 2005 Eller bruker fukt og grønt som mellommåltider... Jeg spiser stort sett bare knekkebrød i stedet for brød for tiden. I begynnelsen blir man fort sulten igjen, men etterhvert blir magen vant til det! Elsker Wasa Sport knekkebrød... :-) Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå