maki Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 Prøver å spise 2 brødskiver hver 3 time + middag. Trener 20 min - 1 time om dagen. pilates / sykkling
AUF Skrevet 6. januar 2005 #2 Skrevet 6. januar 2005 hmmm... jeg hadde villet variert litt, som yoghurt, frukt, salat og sånt i stedet for bare brødmat. Men det høres da riktig ut
maki Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2005 prøver å få i meg 5 om dagen,, yoghurt blir det ikke så mye av
Gjest Catwoman Skrevet 6. januar 2005 #4 Skrevet 6. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da? :klø:
AUF Skrevet 6. januar 2005 #5 Skrevet 6. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da? :klø: hvis man er liten og sitter pal hele dagene så...
Gjest Catwoman Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 hvis man er liten og sitter pal hele dagene så... Joda, men gikk utifra at dette var et gå ned i vekt program. Hadde jeg spist så mye hver dag hadde jeg ikke klart anne enn å sitte pal. Men mulig jeg har litt liten peiling på hva som er lite/normalt/passe/mye å spise. Men jeg skal ikke ødelegge tråden til Maki...
maki Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2005 Blir ikke det fryktelig mye mat da? :klø: Jobber i barnehage, er i bevegelse så å si hele dagen, er sulten etter 2 1/2 time men mett etter 2 brødskiver. Liten er jeg vel hvis liten er lav, for er 154 Ødlegger ikke tråen ville ha synspunkter
Tusenfryd Skrevet 7. januar 2005 #8 Skrevet 7. januar 2005 Hvis du går ut fra tre hovedmåltider - dvs frokost lunsj og middag - og at skivene innimellom reduserer til 1 skive? Dessuten betyr det noe hva du har som pålegg også.
Gjest gjest 0 Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Eller bruker fukt og grønt som mellommåltider... Jeg spiser stort sett bare knekkebrød i stedet for brød for tiden. I begynnelsen blir man fort sulten igjen, men etterhvert blir magen vant til det! Elsker Wasa Sport knekkebrød... :-) Pam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå